05-03-2016, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2016, 12:53 PM ja muutjaks oli h2rra.)
Kuna teemaalgataja ei ole õppinud siin pakutud lahendustest, vaid pingutab karburaatori polte, siis avaldan omalt poolt ühe üllitise kõigile.
https://osta-ee.postimees.ee/moskvits-41...98370.html
On alust arvata, et kasutuses on originaal starter, nagu pildil. Starter koosneb tõmbereleest ja mootor ajamist, mis tarvitab palju akuvoolu.
Tõmberelee koosneb 2 mähisest ja mootorajami lülitist Üks nendest mähistest saab + 12v süütelukust stardi positsioonis ja MIINUSE saab ta läbi selle metallist LATT KLEMMI, mis on kinnitatud lüliti jämedast vasest + poldi külge ja miinuse saab läbi harjade ja ankru mähise.( kui tõmberelee võtme keeramisel üldse ei tee häält, siis las keegi kolgib pika heebliga starteri korpust ja samas tuleb hoida võtit käivitus positsioonis. kui siis käivitub, on HARJAD OTSAS). Teine mähis saab oma + 12v samuti süütelukust kuid miinuse saab korpusest (tõmberelee kinnitus starterile peab olema TUGEVALT kinnitatud poltidega.
Käivitamisel rakenduvad mõlemad mähised, kuna tõmbejõud peab olema suur. Kui lüliti lülitab starteri tööle, tekib suur pingelang ja lüliti ise lülitab 1 mähise välja, kuna miinuse asemel tekkis sinna +12v. ( voolu kokkuhoiuks, kuna sädeme tekitamiseks läheb kah voolu tarvis ja selle hõlbustamiseks suunatakse läbi klemmi, mis asub 2 jämeda vasest klemmi vahel, + 12v süütepooli variaatori teisele kontaktile.)
Siit järeldan et starter klõbiseb, kuna on puudu voolu või tõmberelee HOIDJA MÄHIS ei rakendu. või on starter ise kinnitusest lahti
Kontrollida selle "peenikese "lattliistu"ühenduse korrasolekut ja samuti et tõmberelee oleks kinnitatud starter korpusele korralikult.
Soovitan lugeda mitu korda ja hästi aeglaselt
Parimat h2rra
https://osta-ee.postimees.ee/moskvits-41...98370.html
On alust arvata, et kasutuses on originaal starter, nagu pildil. Starter koosneb tõmbereleest ja mootor ajamist, mis tarvitab palju akuvoolu.
Tõmberelee koosneb 2 mähisest ja mootorajami lülitist Üks nendest mähistest saab + 12v süütelukust stardi positsioonis ja MIINUSE saab ta läbi selle metallist LATT KLEMMI, mis on kinnitatud lüliti jämedast vasest + poldi külge ja miinuse saab läbi harjade ja ankru mähise.( kui tõmberelee võtme keeramisel üldse ei tee häält, siis las keegi kolgib pika heebliga starteri korpust ja samas tuleb hoida võtit käivitus positsioonis. kui siis käivitub, on HARJAD OTSAS). Teine mähis saab oma + 12v samuti süütelukust kuid miinuse saab korpusest (tõmberelee kinnitus starterile peab olema TUGEVALT kinnitatud poltidega.
Käivitamisel rakenduvad mõlemad mähised, kuna tõmbejõud peab olema suur. Kui lüliti lülitab starteri tööle, tekib suur pingelang ja lüliti ise lülitab 1 mähise välja, kuna miinuse asemel tekkis sinna +12v. ( voolu kokkuhoiuks, kuna sädeme tekitamiseks läheb kah voolu tarvis ja selle hõlbustamiseks suunatakse läbi klemmi, mis asub 2 jämeda vasest klemmi vahel, + 12v süütepooli variaatori teisele kontaktile.)
Siit järeldan et starter klõbiseb, kuna on puudu voolu või tõmberelee HOIDJA MÄHIS ei rakendu. või on starter ise kinnitusest lahti
Kontrollida selle "peenikese "lattliistu"ühenduse korrasolekut ja samuti et tõmberelee oleks kinnitatud starter korpusele korralikult.
Soovitan lugeda mitu korda ja hästi aeglaselt
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA