07-03-2016, 19:55 PM
(07-03-2016, 19:26 PM)v6sa Kirjutas: Graafikud on ilmekad.Pane kütuse erikulu kõver ka peale ja saabki selgeks, et olematu jaksuga diiselpaadiankur kõlbab hästi ainult kusagil tiksumiseks.
Volga mootori asenduseks kõlbav pada peab käima 5+ krpm, omama tõusvat pöördemomendi graafikut vähemalt 3+ krpm-ni ja ilus oleks vahemikus 1500-3000 rpm vähemalt 150 Nm väänamine. Kaal peakls jääma 100 kilo kanti. Elik tänapäevane vägisitoidetav pada, soovitavalt hästivoolava neljaklapikaanega.
Indenori malmmonstrum ei täida ühtegi nõudmist...
Absoluutselt! Miks on kõigil tunne, et see Sierra diisel oli "Jube hea" asendus "Villisele" - sest GAZ 69 mootorist on see tõesti NATUKENE parem

Aga siis GAZ 69 grafik, mis on tõesti vaid "grammike" kehvem "Moodsast" PSA-diislist

Ja kõige lõppu paljukirutud ja mõttetuks kuulutatud Indeori 80 hobust "turbatiisel" Jeep'i mootoriruumist. Saate ise ka aru, miks see junn off-roadiks ei kõlba, mäest üles ei saa, porist läbi ei lähe jne ehk miks on originaalis UAZ ikkagi sama hea, kui G230 sellistes asjades
