08-03-2016, 12:48 PM
(08-03-2016, 12:01 PM)pen.skar Kirjutas: Lasime mullu T 150k kärust 14 tonnise viljaveohaagise teha. Haakekonksuga järele. Paari päeva pärast tagurdamisel prõks ja konks pooleks. Garantiikorras uus konks. Loobusime koormaga tagurdamisest. Jälle paar päeva ja prõks- Hollandil konks väikses kurvis pooleks. Ega enam uut konksu Tatolist antud ka. Nüüd vaid sõrmega vene haake veosilma võtame järgi. Pole käru lääne silmale ümberehitust veel ette võtnud, aga kas sellegagi õnn suurem on. Sepistatud konks, kuid pärastise termikaga kalgiks tehtud. Ei kulu küll, kuid prõks... Kui suure käruga maanteel vastu tullakse, automaatselt hindan- kui tal just nüüd konks läheb ja keti otsas tuiama hakkab, kas mahun mööda või saan kõrvale keerata.
Kust murdus?
Mitmel puhul on liigsuure lõtkuga veosilmad kiildunud konksu kõrval olevate valuservade taha ja murdnud hoopis neid. Tõsi, Sinisel pole kuulda olnud.
Kui veate konksu asemele pistetud haakekahvlis, siis asendage kahvli originaalpoldid mustadega. Päris paljudel on tõmmanud pooleks veokahvli pooli hndavad poldid. Just lõtku tõttu: käru jookseb sõidu ajal selga, siis peatutakse ja paigalt võttes tõmmatakse pauguga pooleks mitte haakepolt (tõenäoliselt on seal sedapalju paindumise võimalust), vaid puhtalt lõikele töötavad kahvlipooli koos hoidvad poldid.
