12-03-2016, 20:54 PM
(12-03-2016, 20:09 PM)muska71 Kirjutas:(12-03-2016, 16:11 PM)unimüts Kirjutas: Juhul kui poolraam tõesti pekkis, siis sellisel juhul võtad katkise raami kaasa lähed arki sellega. Samas uus raam ka näpus ja arki onu silmi all kas lööd uuele raamile numbrid peale või lohutad end kleepsuga (selle kleepsu vastupidavus kuigi suht fekaal, poolraami vahetusega arkis jällegi saab raamivahetuse märke ka dokumentidele).
Huvitav kas numbrite toksimine tasuta vi küsitakse klotsi numbrite uuesti löömise eest?
Märge passis, akt nr ja tasu oli passi vahetus see läks kas 12euri ve. Mootorinumber on enamjaolt ka passi löödud. Mu t25a omab seda, kuid mootoripirka roostes. Oi ma pidin vormistamisel palju mõtlema, kuidas selle mootri numbri teada saaks. Seal sama teema et poolraamidel osadel on raaminumber osadedel pirkal. Seetõttu ongi topelt passi löödud.
Üldiselt on teema juba ülevaatuspunktis ka selline, et oma traktorit x , pane ta kasvõi tuhandest jupist kokku, senikaua kuni numbrid klapivad ei ole probleemi. Kui teedki remonti on lubatud tagantjärgi ka oma tehtud fotode järgi tuvastada , et vahetasid selle ja selle jupi - käigukast mootor. Poolraami kohapealt öeldakse, et suhtle arkiga. Teema puhtalt selles, et tahetakse dokkidega sehkeldusi vähemaks saada. Neid müüakse liiga palju ja varastatud masinad sõidavad ostetud dokkidega ringi nagu õiged mehed.
Ülevaatuse kohapealt.
Tartus on mul ülevaatuspunkt linnas 2,5km kaugusel sõidan kohale. Maal aga reastatakse iga suvel kindlatel päevadel küla parimad masinad ritta ja tehakse ülevaatust korraga. Eks see ole seotud sellega, kuidas mehed saavad ülevaatuspunktis kokkuleppele. Kõik tahavad raha teenida, kuid iga aastaga vaadatakse ka vene tehnikat karmimalt.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.