14-03-2016, 23:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2016, 23:59 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
Õhtust!
Juba mitu õhtut mõlgutan mõtteid ühel teemal --mootoriehitus.
Nimelt kui on võrdluseks kaks erinevat diiselmootorit. Mõlemal on kolvikäik ja silindri läbimõõt samad. Aga kepsu pikkused on erinevad. Ehk siis ühel mootoril on keps peenem ja pikem. Teisel jälle jämedam ja lühem. No nii sentimeetri jagu....vast. Nüüd küsimus,et kas siin on mingi iva? Kas see asjaolu ka mõjutab hobujõude? Ja kas pikem keps on pöörete puhul kasulikum...või mitte. Kui oleks kolvikäik suurem siis see poleks pööretele hea. Pigem on ju lühema käiguga mootorid pöörete peale ehitatud.
No vaat,sellepärast küsin,et ise ei tea......
ps. Sellest saan ma aru küll,et pikema jalgadega naisterahva hoobid on valusamad.....aga......
Tänan.
Juba mitu õhtut mõlgutan mõtteid ühel teemal --mootoriehitus.
Nimelt kui on võrdluseks kaks erinevat diiselmootorit. Mõlemal on kolvikäik ja silindri läbimõõt samad. Aga kepsu pikkused on erinevad. Ehk siis ühel mootoril on keps peenem ja pikem. Teisel jälle jämedam ja lühem. No nii sentimeetri jagu....vast. Nüüd küsimus,et kas siin on mingi iva? Kas see asjaolu ka mõjutab hobujõude? Ja kas pikem keps on pöörete puhul kasulikum...või mitte. Kui oleks kolvikäik suurem siis see poleks pööretele hea. Pigem on ju lühema käiguga mootorid pöörete peale ehitatud.
No vaat,sellepärast küsin,et ise ei tea......
ps. Sellest saan ma aru küll,et pikema jalgadega naisterahva hoobid on valusamad.....aga......
Tänan.