16-03-2016, 16:09 PM
Diiseldamise kohalt.
Kunagi omasin UAZ 469 nimelist liikurit. Originaal mootoriga. Sai käidud toona oma lõbuks usinasti aegviidu sõjaradadel sõitmas(siis ei olnud veel tõkkepuid ja suletud teid seal).
Ega ta mingi kiire pill ei olnud,aga kusagil hätta ei jäänud.
Siis sai juhuse tahtel minu omaks Jeep Wagoneer millele oli Soomes masu(mitte see viimane vaid ikka ammu ammu) ajal paigaldatud vist oli äkki mingi pea 4L Valmeti diisel. Naturaalselt hingav ja puha. Mootor ise tegelt lolli ja pommi kindel. Aga no kuidagi ei sobinud selle mootori dünaamika kokku olemas oleva käigukasti ja sillaülekannetega.
Selle tulemusel aegviidus liivased tõusud kus UAZ sipsti üles läks, kooles diiseldatud jeep ära. Isegi kui aeglusti sisse panid.
Ehk siinkohal liitun ka nendega kes arvavad,et ise endale jalga ei ole hea mõte lasta
Isegi kui tundub jube lahe alguses.
PS! ma ei vihka diisleid. mul on neid mitu lausa. mõnel üks ja vahest kaks turbot.
Kunagi omasin UAZ 469 nimelist liikurit. Originaal mootoriga. Sai käidud toona oma lõbuks usinasti aegviidu sõjaradadel sõitmas(siis ei olnud veel tõkkepuid ja suletud teid seal).
Ega ta mingi kiire pill ei olnud,aga kusagil hätta ei jäänud.
Siis sai juhuse tahtel minu omaks Jeep Wagoneer millele oli Soomes masu(mitte see viimane vaid ikka ammu ammu) ajal paigaldatud vist oli äkki mingi pea 4L Valmeti diisel. Naturaalselt hingav ja puha. Mootor ise tegelt lolli ja pommi kindel. Aga no kuidagi ei sobinud selle mootori dünaamika kokku olemas oleva käigukasti ja sillaülekannetega.
Selle tulemusel aegviidus liivased tõusud kus UAZ sipsti üles läks, kooles diiseldatud jeep ära. Isegi kui aeglusti sisse panid.
Ehk siinkohal liitun ka nendega kes arvavad,et ise endale jalga ei ole hea mõte lasta

PS! ma ei vihka diisleid. mul on neid mitu lausa. mõnel üks ja vahest kaks turbot.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071