18-03-2016, 00:30 AM
Põrgataks korra veel seda kütusekulu teemat.
Ma küll keskmist ei viitsinud arvestada, aga maantekulu oli minu mossel(AZLK 2140. 412 mootor) 8l sajale, kiirusel 100km/h spidoka järgi. Mootor oli heas korras ja palju aitas kokku hoida 01 karpa. Peale sai ka aretatud elektrooniline süüde, mis tagas ühtlaselt hea käigu iga ilmaga. Süütepoolil oli pinge 200V ja kontaktidelt võttis plokk koormuse sisuliselt ära. Kontaktid kestsid igavesti ja hooldama neid ei pidanud.
Vanamehe mossel oli sama olukord peal ja sai enamvähem samase auku kütusekulu. Kuigi tal oli põllumajanduslik masin(21406 kui õigesti mäletan), mille mootor oli tehasepoolt deforseeritud.
Et igavesti väga hull aeg ei tunduks, siis vanamehe mosse sõitis odokale kolm tiiru peale ilma remontida(plus kurat seda teab kui palju ilma spido trossita). Kord sajatuhande jooksul sai küünlaid vahetatud. Elektroodid olid üsna otsas selleks ajaks, aga see veel sõitmist ei seganud.
Ma küll keskmist ei viitsinud arvestada, aga maantekulu oli minu mossel(AZLK 2140. 412 mootor) 8l sajale, kiirusel 100km/h spidoka järgi. Mootor oli heas korras ja palju aitas kokku hoida 01 karpa. Peale sai ka aretatud elektrooniline süüde, mis tagas ühtlaselt hea käigu iga ilmaga. Süütepoolil oli pinge 200V ja kontaktidelt võttis plokk koormuse sisuliselt ära. Kontaktid kestsid igavesti ja hooldama neid ei pidanud.
Vanamehe mossel oli sama olukord peal ja sai enamvähem samase auku kütusekulu. Kuigi tal oli põllumajanduslik masin(21406 kui õigesti mäletan), mille mootor oli tehasepoolt deforseeritud.
Et igavesti väga hull aeg ei tunduks, siis vanamehe mosse sõitis odokale kolm tiiru peale ilma remontida(plus kurat seda teab kui palju ilma spido trossita). Kord sajatuhande jooksul sai küünlaid vahetatud. Elektroodid olid üsna otsas selleks ajaks, aga see veel sõitmist ei seganud.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.