21-03-2016, 01:58 AM
Sellisega on see http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36861&pid=374806#pid374806 valmis tehtud. 
Raskemates kohtades pakkus puhkepause termokaitse rakendumise tõttu. Keevitamisel peab olema kõri võimalikult ilma järsemate jõnksudetta. Traadi ajam on üheratta veoline ja see ei suuda palju kurve võtta. 6mm materjali juures tõin kodust elektroodi keevituse.
Kõri on lühike. Pikemat ilmselt ei saa ka panna. Tal see ajam ei veaks siis enam üldse välja. Mootor on tal selline pöidla suurune.
Massi kaabli vahetaks küll ära. On väga peenike. Võimalik samas, et on arvestatud massi kaabli voolu kaoga ja ülekuumenemiskaitse rakendub veelgi kergemalt kui vahetada jämedama vastu.
Plekitöö juures käib küll. Elustan üht Dnepri korvi sellega praegu.
Jookseb suht talutavalt ühe faasise kohta. Tal on pandud peale jõutrafot ka üks paispool ja see ilmselgelt silub palju ära. Kolmefaasised ja inverterid on muidugi siledamad.

Raskemates kohtades pakkus puhkepause termokaitse rakendumise tõttu. Keevitamisel peab olema kõri võimalikult ilma järsemate jõnksudetta. Traadi ajam on üheratta veoline ja see ei suuda palju kurve võtta. 6mm materjali juures tõin kodust elektroodi keevituse.
Kõri on lühike. Pikemat ilmselt ei saa ka panna. Tal see ajam ei veaks siis enam üldse välja. Mootor on tal selline pöidla suurune.
Massi kaabli vahetaks küll ära. On väga peenike. Võimalik samas, et on arvestatud massi kaabli voolu kaoga ja ülekuumenemiskaitse rakendub veelgi kergemalt kui vahetada jämedama vastu.
Plekitöö juures käib küll. Elustan üht Dnepri korvi sellega praegu.
Jookseb suht talutavalt ühe faasise kohta. Tal on pandud peale jõutrafot ka üks paispool ja see ilmselgelt silub palju ära. Kolmefaasised ja inverterid on muidugi siledamad.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.