21-03-2016, 05:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2016, 05:12 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Ei andnud mulle ikka rahu see küljekanal järgmisse aastasse jätta.
Sai mastiks peale pandud. Sellel siis kuivamiseks jällegit 8h.
Seniks sai muude asjadega tegeldud.
Generaatori ruumi taga on tühi ava (tänavasöiduversioonil pakiks et seal käis starter vöi ölipump. Olgugi, et plaskate on ees, kipub ka sinna liivatolmu sattuma. Seega sai ava kinni pandud:
Redukrori kaane poldid sai keermelöikajaga puhastatud ja tagasi läevad need Loctite 243-ga.
Eelmisel hooajal ei tulnud ükski kord pöhjust esimene ketihammakas maha vötta.
Nüüd sai siis see esimest korda maha vöetud peale eelmise talve paikapanemist ... önne oli, et need sidurikettad sealt minema pole lennanud. Mölemal pool hammakat olid kettad puruks. Kuna originaalhammakal on süvend vaid ühel pool, siis teisepoolt on katkisel sidurikettal vöimalik minema lennata ja söit pooleli ka jääb (on juhtunud). Hammaka hoidja ise on samuti suht öhtal:
Esimese ketihammaka asemele läheb Lätist tellitud Replica ehk isetehtud hoidja ja ketiratas. Tollel ketirattal on süvend mölemal pool, et kui siduriketas prao saab, siis ei lenda ta minema vaid toimib edasi.
Kui nüüd freesima hakkan küljekanalit, siis pikalt mötlesin, kuidas isoleerida laastukindlalt karter. Söber löpuks pakkus, et "pane tavotti täis ja pärast pese bentsuga välja".
Ei tundugi nii paha möte, aint mul mölkus miskit kohe sarnast teistmoodi plaanis. Nimelt on meil olemas diiselkütus, mis 30 C juures hangub ja 50C juures on voolav. Kui valan karteri seda täis ning 22C ruumis freesin, siis ongit justkui karter määret täis. Pärast viin mootori soojemasse kohta ja hangunud kütus voolab taas välja.
Eks näis
Sai mastiks peale pandud. Sellel siis kuivamiseks jällegit 8h.
Seniks sai muude asjadega tegeldud.
Generaatori ruumi taga on tühi ava (tänavasöiduversioonil pakiks et seal käis starter vöi ölipump. Olgugi, et plaskate on ees, kipub ka sinna liivatolmu sattuma. Seega sai ava kinni pandud:
Redukrori kaane poldid sai keermelöikajaga puhastatud ja tagasi läevad need Loctite 243-ga.
Eelmisel hooajal ei tulnud ükski kord pöhjust esimene ketihammakas maha vötta.
Nüüd sai siis see esimest korda maha vöetud peale eelmise talve paikapanemist ... önne oli, et need sidurikettad sealt minema pole lennanud. Mölemal pool hammakat olid kettad puruks. Kuna originaalhammakal on süvend vaid ühel pool, siis teisepoolt on katkisel sidurikettal vöimalik minema lennata ja söit pooleli ka jääb (on juhtunud). Hammaka hoidja ise on samuti suht öhtal:
Esimese ketihammaka asemele läheb Lätist tellitud Replica ehk isetehtud hoidja ja ketiratas. Tollel ketirattal on süvend mölemal pool, et kui siduriketas prao saab, siis ei lenda ta minema vaid toimib edasi.
Kui nüüd freesima hakkan küljekanalit, siis pikalt mötlesin, kuidas isoleerida laastukindlalt karter. Söber löpuks pakkus, et "pane tavotti täis ja pärast pese bentsuga välja".
Ei tundugi nii paha möte, aint mul mölkus miskit kohe sarnast teistmoodi plaanis. Nimelt on meil olemas diiselkütus, mis 30 C juures hangub ja 50C juures on voolav. Kui valan karteri seda täis ning 22C ruumis freesin, siis ongit justkui karter määret täis. Pärast viin mootori soojemasse kohta ja hangunud kütus voolab taas välja.
Eks näis
Arrogance diminishes wisdom !