26-03-2004, 04:46 AM
> pidid olema miskid eriti rarriteetsed keskmise luubiga
> varaiandid
Sügisesel Kurtna laadal liikus keskmise luubiga lambiklaase üsna palju. Isegi sai omandatud 2 tükki, juhuks kui ma kunagi tulevikus viitsiksin oma 60. aasta GAZ 51-ga midagi ette võtta. Tollel ajastul pandi selliseid klaase vägagi tihti sellistele masinatele ette. Alles hiljem muutusid massiliseks keskosas tiheda rihveldusega klaasid,mis nt 1970tel olid GAZidel masslevinud - luupklaase siis enam liikluses ei kohanud.
> varaiandid
Sügisesel Kurtna laadal liikus keskmise luubiga lambiklaase üsna palju. Isegi sai omandatud 2 tükki, juhuks kui ma kunagi tulevikus viitsiksin oma 60. aasta GAZ 51-ga midagi ette võtta. Tollel ajastul pandi selliseid klaase vägagi tihti sellistele masinatele ette. Alles hiljem muutusid massiliseks keskosas tiheda rihveldusega klaasid,mis nt 1970tel olid GAZidel masslevinud - luupklaase siis enam liikluses ei kohanud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18