28-03-2016, 13:56 PM
(28-03-2016, 13:29 PM)13piisab Kirjutas: üldistused on libedad - nt elektriauto imago / prestiizhssuse puhul võiks siiski täpsustada, mida võrreldakse. Kas eeldatakse (abstraktselt), et igale sisepõlemismootoriga masinale leidub sama klassi elektriauto-vaste? Või jäägugi igale inimesele oma tõlgendus / kuvand? Ma ei oska nt valida
imagoküsimuse osas võib ühele (Eesti) inimesele kangastuda nt see:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV
...teisele aga hoopis see:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
kumb sobib paremini elektriauto etaloniks?
kui majandusteaduskond, siis ehk oleks vast ka huvitav mõlgutada mõtteid rikaste riikide järelturu ja meie tänavapildi sõltuvuste teemadel? Kõhutunne ütleb, et kui Tesla tuleb uute mudelitega välja, hakkab nt Norrast ka meile tulema pruugitud ModelS-e.
Siin saigi nimme tehtud selline variant, et ei öeldud, kas on vaja omadusi pakkuda väiksele i-Mievile või Teslale, loodan bakalaureusetööga välja selgitada, et MIS inimestel pähe tuleb seoses elektriautoga, kas see on nende jaoks i-Miev või on see Tesla. Ning samuti proovin hoiakuid välja selgitada mõiste "elektriauto" suhtes, mitte hoiakuid konkreetselt ühe või teise mudeli suhtes. Seda kuhu mõte suundub saan näha ka vabade vastuste analüüsimisel. Aga küsimus on iseenesest hea, seda on varemgi tähele pandud ja ka õppejõududega tekkis sellekohane arutelu bakalaureusetöö küsimustiku üle arutlemisel. Elektriauto teema on endale huvipakkuv ning kes teab, võib-olla tulevikus uuringi midagi rohkemat sügavuti .