29-03-2016, 19:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2016, 18:20 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Puksid vahetatud, varras Inimlikuks tehtud, uus veorihm, uued multšiterad all jne. Tegelikult lähevad esirataste võllide otsa Würthist soetatud pealelöödavad stopperseibid, sest see splindiga asi on järjekordne nikastus. Samas on täpselt nii lahendatud ju vasema käändmiku kinnitamine. Kui puks kulub, lööd tavotti sisse ja annad stopperile paar kopsu peale. Aga võiks ka selle ära keermestada ja kroonmutriga kinni keerata.
Ahjah, rooli"sammas" on ka nikerdis ja loksub, sest seda hoiab paigal ju vaid plastiksein! Aga abi sai vanadest esiratta määritavatest puksides, sest varras on sama mõõtu. Liimisin puksi selle plastiku külge ja nüüd on nii toetuspinda kui määrde sees hoidmiseks pinda. Muuhulgas keevitasin siis pisikese tugevduse kärukonksule ka juurde. Jääb veel Hiiult starter ära oodata, uus õli sisse ja muru võib kasvama hakata
![[Pilt: DSC_0326.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-gyvDAIh_Vs8/Vvqm7sHz-rI/AAAAAAAAOTQ/2v_lnviBT7c39Vk8QSRU2pkMSwsGNQZ2QCCo/s1152-Ic42/DSC_0326.JPG)
Edit: sai siis hooajaks masin ettevalmistatud ja viimase tööna tuli teha niiduseadme parema külje reguleerimisvõimalus, sest miskipärast on see vaid vasemal eesmisel "pulgal". Siis uued niiduterade piduriklotsid ZILi klotsikattest (pildil näha) ja oligi valmis
Jämedalt läks kogu niidutrakatsi suurem hooldus, remont ja arendus maksma 130 raha ehk jämedalt 10% uue analoogse hinnast. Seda siis ise tehes ja poodidest päris heade allahindlustega juppidele. Letihinnas oleks kindlasti 160-170 läinud + tööraha, kui laseks teha. Starteril olid ankru otsad lahti ja see pidi olema nende väikeste starterite (sama ka päramootoritel) tüüpvigadest aga 20 raha eest tehti Hiiul korda.
Sai ka prooviniitmine tehtud - keerab jumalikult ja niidab imeilusti
Uue veorihmaga on ka täitsa äkiline kiirendaja - saab nokagi maast lahti kui tahta
Peabki vaatama, ei ei lõhuks. Muuhulgas avastasin tagasillalt kaks puudu olnud kinnituspolti, mis lasid sillal läbi "keerata". Nüüd on jäik.
Äkki tuleb ka aku osta sest 10 aastat vanake ei pruugi enam piisavalt elujõuline olla. Vaatab, mid atark laadija ütleb ja kuidas peale laadimist peab. 24 Ah hinnad jämedalt 40-60 raha ehk päris märgatav summa seegi
Ahjah, rooli"sammas" on ka nikerdis ja loksub, sest seda hoiab paigal ju vaid plastiksein! Aga abi sai vanadest esiratta määritavatest puksides, sest varras on sama mõõtu. Liimisin puksi selle plastiku külge ja nüüd on nii toetuspinda kui määrde sees hoidmiseks pinda. Muuhulgas keevitasin siis pisikese tugevduse kärukonksule ka juurde. Jääb veel Hiiult starter ära oodata, uus õli sisse ja muru võib kasvama hakata

Edit: sai siis hooajaks masin ettevalmistatud ja viimase tööna tuli teha niiduseadme parema külje reguleerimisvõimalus, sest miskipärast on see vaid vasemal eesmisel "pulgal". Siis uued niiduterade piduriklotsid ZILi klotsikattest (pildil näha) ja oligi valmis

Sai ka prooviniitmine tehtud - keerab jumalikult ja niidab imeilusti


Äkki tuleb ka aku osta sest 10 aastat vanake ei pruugi enam piisavalt elujõuline olla. Vaatab, mid atark laadija ütleb ja kuidas peale laadimist peab. 24 Ah hinnad jämedalt 40-60 raha ehk päris märgatav summa seegi
