03-04-2016, 19:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2016, 19:34 PM ja muutjaks oli raulex.
Muutmise põhjus: näpukas
)
Reaalselt olen proovinud kolli juhtida lumesaha jagaja pealt.Kang ette, pöörab vasakule, kang taha paremale.Toimib.Vahetad silindri voolikud omavahel ära siis vastupidi. Kui kasutada käsijagaja asemel 12 V elektrilist jagajat siis on täiturseade olemas kasvõi kaugjuhtimise jaoks. Edasi pult,paar releed ja ongi traktor väljast juhitav.Manuaalkastiga autol tuleb muidugi ka sidurit juhtida.Mingi maasturi prototüübi juures kasutatakse sarnast lahendust, jooksis hiljuti meediast läbi. Iseehitamisel piirid puuduvad, tihti on võmalik väga julgeid ideid valmis ehitada.
Sildade reduktorid on 66-l mõlemis sillas samad.Saab panna küll esisilla tagumiseks ja seda ka sama dosaatorpumba pealt juhtida.
Lisaks saab jagaja või isegi kõrgsurve kraanidega muuta tagasilla pööramise suunda.No kolmel viisil: ainult esisild pöörab, "klassikaline" esi ja tagasild pööravad eri suundades ja "krabi" sillad pööravad samas suunas.
Negatiivset palju pole: suurem kaal, kallim hind ja rohkem hooldust vajavaid komponente.Reduktor on ka tagasillal keskel ja esisillal servas, see on mure muidugi ainult siis kui on soov valmis asjal vahetada.Nullist projekteerides pole suurt vahet.
Sildade reduktorid on 66-l mõlemis sillas samad.Saab panna küll esisilla tagumiseks ja seda ka sama dosaatorpumba pealt juhtida.
Lisaks saab jagaja või isegi kõrgsurve kraanidega muuta tagasilla pööramise suunda.No kolmel viisil: ainult esisild pöörab, "klassikaline" esi ja tagasild pööravad eri suundades ja "krabi" sillad pööravad samas suunas.
Negatiivset palju pole: suurem kaal, kallim hind ja rohkem hooldust vajavaid komponente.Reduktor on ka tagasillal keskel ja esisillal servas, see on mure muidugi ainult siis kui on soov valmis asjal vahetada.Nullist projekteerides pole suurt vahet.