04-04-2016, 10:34 AM
Tartu leivaauto oli suhteliselt kõva sõna ohutuse kohapealt. Puubussiga võrrelda ei saa.
90-ndatel käis üks TA-3760 üle katuse ja läks "katki", kaheks suureks tükiks. Venemaalt tehase alusvanker ja tartlaste pealisehitis eraldusid teineteisest suht sõbralikult ja kiiresti. Avariipaigalt viidi ära kahes tükis, eelnevalt tuli vaid juhtvarras, radika lõdvikud, paar-kolm trossi ja juhtmed läbi lõigata. Aga tartlaste toruraam oli ikka kõva sõna ja eriti oma kuju ei muutnudki kui ainult selle ühenduskohad kere ja raami vahel ka kõvemad olnud, oleks ehk omaljõul veel edasigi longanud.
Juht sattus küll haiglasse, kuid hing jäi sisse. Eks ta sai suhteliselt suures kabiinis korralikult läbi klopitud.
90-ndatel käis üks TA-3760 üle katuse ja läks "katki", kaheks suureks tükiks. Venemaalt tehase alusvanker ja tartlaste pealisehitis eraldusid teineteisest suht sõbralikult ja kiiresti. Avariipaigalt viidi ära kahes tükis, eelnevalt tuli vaid juhtvarras, radika lõdvikud, paar-kolm trossi ja juhtmed läbi lõigata. Aga tartlaste toruraam oli ikka kõva sõna ja eriti oma kuju ei muutnudki kui ainult selle ühenduskohad kere ja raami vahel ka kõvemad olnud, oleks ehk omaljõul veel edasigi longanud.
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)