05-04-2016, 02:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2017, 17:35 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Quadi kokku pannes sai vahepeal takistuseks ketimajandus. Eelmise esiketihammakaga sai kinnitus vaheseibiga mitmeid millimeetreid väljapoole toodud, et hammakad kenasti joonel jookseks. Sellel aastal aga panin ette Lätis järgi-tehtud (parem kui originaal, nagu eespool kirjeldasin) hammaka koos hoidjaga ... enam vaheseibiga liigutada ei mahu, lihtsalt ei ole niipalju keeret völli otsas. 6 mm oleks aga tarvis liigutada. Sai siis pandud 1 mm seib esihammaka hoidja taha, niipalju mahtus, ning hoopis tagahammakas rummu poole viidud 4mm (rohkem ei julgenud). 1mm jääb ketilötkul leevendada
Tagahammaka nihutamiseks tegin talle lihtsalt vaheplaadi. Kasutasin selleks olemasolnud hammakakaitseketast, mis oli möeldud hammaka väljapoole (rauast ja raske), ja oli ta kenasti kohe 4mm paks Kuna aga originaalhammakas on 30 ja mul on taga nüüd 34, siis too kaitseketas oli liialt väike niikuitnii (diameeter väiksem kui hammakal ja ketil). Seega polnud tast seal palju tolku ja polnud ka kahju sellelt sisu ära löigata ja hammaka puksi vahele panna. Plaanin teha öige diameetriga hammakakaitse alumiiniumist, kui hiljem aega leian.
Väljafreesitud rooli-amordi kinnitustele sai siis ka kohad leitud, kuhu nad mahtusid, suht kitsas on see "elamine" sellel 100 ccm masinal:
Quad nüüdseks koos ja käima läks kenasti.
Natukse on vaja veel esiporikad kinni nuputada, kuna loobusin raskest rauast esiporilaudade hoidjast/raamist.
Plastist kerged porilauad kinnitan plastkonsooli külge. Nuputan natukse alumiiniumist tugevdusbumerangi, et päris seibi pinnale vaid kinnituma ei jäeks.
Variaator vajab ka uuesti timmimist, kuna silinder sai ju seekord teistsugune.
Tagahammaka nihutamiseks tegin talle lihtsalt vaheplaadi. Kasutasin selleks olemasolnud hammakakaitseketast, mis oli möeldud hammaka väljapoole (rauast ja raske), ja oli ta kenasti kohe 4mm paks Kuna aga originaalhammakas on 30 ja mul on taga nüüd 34, siis too kaitseketas oli liialt väike niikuitnii (diameeter väiksem kui hammakal ja ketil). Seega polnud tast seal palju tolku ja polnud ka kahju sellelt sisu ära löigata ja hammaka puksi vahele panna. Plaanin teha öige diameetriga hammakakaitse alumiiniumist, kui hiljem aega leian.
Väljafreesitud rooli-amordi kinnitustele sai siis ka kohad leitud, kuhu nad mahtusid, suht kitsas on see "elamine" sellel 100 ccm masinal:
Quad nüüdseks koos ja käima läks kenasti.
Natukse on vaja veel esiporikad kinni nuputada, kuna loobusin raskest rauast esiporilaudade hoidjast/raamist.
Plastist kerged porilauad kinnitan plastkonsooli külge. Nuputan natukse alumiiniumist tugevdusbumerangi, et päris seibi pinnale vaid kinnituma ei jäeks.
Variaator vajab ka uuesti timmimist, kuna silinder sai ju seekord teistsugune.
Arrogance diminishes wisdom !