05-04-2016, 19:54 PM
Tegelikult tuleb osade vastuväidetega nõustuda.
Sellega, et vabrikutraktoriga täpselt samasugust masinat kodus valmis ei ehita, olen nõus.Tegelikult autorikaitse ei lubagi.
Sellega, et enamikul pole selliseks tööks vajalikke masinaid, aega ega oskusi olen nõus.
Sellega, et näiteks toodud trakatsit 3000Eur+oma töö valmis ei tee, ei ole nõus .Peamiseks vastuargumendiks oli siin 66 transpordikulu.
Vihjed:ostad komplektse masina, sõidad kohale ja müüd mittevajalikud jupid edasi, kasvõi vanarauaks või vead ainult vajalikud detailid järelkärus kohale.Ei pea ju teisest Eesti otsast 66 ostma.
Jinmaga samas klassis trakatsi jaoks oleks vaja hoopis kergemat toorikut kui 66.Ehk toodud näide ei päde siin üldse.
Kõik tuleks nullist visandada, siis saaks vastuse, mis sellise masina kodukootud analoog ligikaudu maksaks.Samas on selge, et KÕIK asjad uuest materjalist tehes tuleb kindlasti kallim kui poehind.
Nüüd mõned filosoofilised küsimused.
Kasutatud polt, kas see on alati tingimata halvem? Kui see on roostes,vigastatud keermega või kõver siis muidugi. Aga kui see on näiteks eriterasest või roostevaba tehase tavalise vastu? Vähemalt iseehitades TEAD, et see pole plastmassist.
Negatiivset on juba palju välja toodud, aga kas midagi on ka selle potensiaalse iseehitatud trakatsi juures odavaimast tehaseuuest traktorist parem?
Minu arvates näiteks kabiin.Meie kliimas sajab vahel vihma või lund ja see on krae vahele sattudes ebameeldiv.
Võibolla leiaks keegi veel midagi.
Tahan veekord rõhutada, et ma ei suru kellelegi peale, et võtke 66 sillad ja ehitage traktor.See on ainult üks võimalus miljonist.
Komponendid on vaba valik aga hea tahtmise korral saab igaüks ise omale täiesti kasutatava traktrori ehitada.
Sellega, et vabrikutraktoriga täpselt samasugust masinat kodus valmis ei ehita, olen nõus.Tegelikult autorikaitse ei lubagi.
Sellega, et enamikul pole selliseks tööks vajalikke masinaid, aega ega oskusi olen nõus.
Sellega, et näiteks toodud trakatsit 3000Eur+oma töö valmis ei tee, ei ole nõus .Peamiseks vastuargumendiks oli siin 66 transpordikulu.
Vihjed:ostad komplektse masina, sõidad kohale ja müüd mittevajalikud jupid edasi, kasvõi vanarauaks või vead ainult vajalikud detailid järelkärus kohale.Ei pea ju teisest Eesti otsast 66 ostma.
Jinmaga samas klassis trakatsi jaoks oleks vaja hoopis kergemat toorikut kui 66.Ehk toodud näide ei päde siin üldse.
Kõik tuleks nullist visandada, siis saaks vastuse, mis sellise masina kodukootud analoog ligikaudu maksaks.Samas on selge, et KÕIK asjad uuest materjalist tehes tuleb kindlasti kallim kui poehind.
Nüüd mõned filosoofilised küsimused.
Kasutatud polt, kas see on alati tingimata halvem? Kui see on roostes,vigastatud keermega või kõver siis muidugi. Aga kui see on näiteks eriterasest või roostevaba tehase tavalise vastu? Vähemalt iseehitades TEAD, et see pole plastmassist.
Negatiivset on juba palju välja toodud, aga kas midagi on ka selle potensiaalse iseehitatud trakatsi juures odavaimast tehaseuuest traktorist parem?
Minu arvates näiteks kabiin.Meie kliimas sajab vahel vihma või lund ja see on krae vahele sattudes ebameeldiv.
Võibolla leiaks keegi veel midagi.
Tahan veekord rõhutada, et ma ei suru kellelegi peale, et võtke 66 sillad ja ehitage traktor.See on ainult üks võimalus miljonist.
Komponendid on vaba valik aga hea tahtmise korral saab igaüks ise omale täiesti kasutatava traktrori ehitada.