12-04-2016, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2016, 12:41 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
kumma otsa rehvid moodsal elektroonikat täis (aga nõrga mootoriga) tagaveolisel suvel kiiremini kuluvad?
Sõiduk on 2009a BMW 316 ja kuigi on olemas uued suverehvid, siis ainult kaks on veljele venitatud. Ülejäänud kahel on "mõtteliste naastudega" naastrehvid ja vaatasin, et ei teeks rehvitöökojale ja endale hetkel tüli ning pruugiks talverehviriismed (mida kardetavasti jagub terveks suvehooajaks ja äkki enamgi) ära. Paneks need aga sellesse otsa, kus need kiiremalt kuluks - siis saab südamerahus (et olemasolev ressurss on ikka lõpuni ära tarbitud) normaalse komplekti rehve alla.
ise kipun arvama, et esiotsas kulub sel masinal rehv rohkem - pidurdusenergiast ca 80% jääb ju sinna ehk jõud on ilmselt väeti ja elektroonika poolt kahtluste puhul hästi "kägistatud" mootorirammust ees siiski suuremad. Pluss kurvivõttude eeldatavalt suurem esisillakoormus.
Sõiduk on 2009a BMW 316 ja kuigi on olemas uued suverehvid, siis ainult kaks on veljele venitatud. Ülejäänud kahel on "mõtteliste naastudega" naastrehvid ja vaatasin, et ei teeks rehvitöökojale ja endale hetkel tüli ning pruugiks talverehviriismed (mida kardetavasti jagub terveks suvehooajaks ja äkki enamgi) ära. Paneks need aga sellesse otsa, kus need kiiremalt kuluks - siis saab südamerahus (et olemasolev ressurss on ikka lõpuni ära tarbitud) normaalse komplekti rehve alla.
ise kipun arvama, et esiotsas kulub sel masinal rehv rohkem - pidurdusenergiast ca 80% jääb ju sinna ehk jõud on ilmselt väeti ja elektroonika poolt kahtluste puhul hästi "kägistatud" mootorirammust ees siiski suuremad. Pluss kurvivõttude eeldatavalt suurem esisillakoormus.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"