13-04-2016, 13:51 PM
Anonüümne komm sõbralt:
"Njah. Võtan aasta 1996. Minu tollal Eesti jalgpallikoondises mänginud klassivend müüs oma kadunud vanaisa prillikivi 2101 maha ja soetas prillikivi BMW 520 `84. Sellega sai Piraati minna kahekesi, sest tagaiste oli peale klubi sulgemist raudkindlalt täis. Teisel klassivennal oli 2140. Minul oli IZ-21251. Klassi peale oli veel Ladasi, lääne masinaid ei olnud. Bemmimehe sõbral oli 2.5 kupee Commodore automaatkasti ja sametsisuga.
Eelneva jutuga tahtsin öelda, et ossimobiil tollal oli harilikult "tuunitud" USSR raud. Ascona oli juba poolkant-ossil. Tollal Hyundai esindusele katust pakkunud kandid sõitsid 2.8 Ghia Scorpioga. Ühe korra läksin tööle vanamehe 124ga, et vabal momendil õli vahetada, siis seda vahiti, nagu ufot."
"Njah. Võtan aasta 1996. Minu tollal Eesti jalgpallikoondises mänginud klassivend müüs oma kadunud vanaisa prillikivi 2101 maha ja soetas prillikivi BMW 520 `84. Sellega sai Piraati minna kahekesi, sest tagaiste oli peale klubi sulgemist raudkindlalt täis. Teisel klassivennal oli 2140. Minul oli IZ-21251. Klassi peale oli veel Ladasi, lääne masinaid ei olnud. Bemmimehe sõbral oli 2.5 kupee Commodore automaatkasti ja sametsisuga.
Eelneva jutuga tahtsin öelda, et ossimobiil tollal oli harilikult "tuunitud" USSR raud. Ascona oli juba poolkant-ossil. Tollal Hyundai esindusele katust pakkunud kandid sõitsid 2.8 Ghia Scorpioga. Ühe korra läksin tööle vanamehe 124ga, et vabal momendil õli vahetada, siis seda vahiti, nagu ufot."