27-03-2004, 22:41 PM
Vist 1998 leidsin tänu \"luure\" abile Põltsamaa lähedalt ühe Zil-157. Endine Tartu lennuvälja veduk, v.a. 88 ja ls. kõigest ca 40tuh km-t, väga heas korras ja müüja küsis 7 tuh eeki. Koostöös õllefirmaga paigaldasime Viljandis asuvas garaazis kasti asemele veetsisterni ja sinna sisse omakorda 200l õllenõud ja kraanid, nö. sebiti üle ka kõik tähtsamad agregaadid. Kogu masin värviti valgeks ja lisati punase värviga tekstireklaamid. Ja see õllezil esines päris mitmel Õllesummeril ja päris lõbus oli. Edaspidi seisis masin paar aastat Harjumaal, kuni leidsin Haapsalu kandist ostja, ühe põllumajandusühistu. Ühel ilusal laup hommikul, eelmisel suvel, startisin Kuusalu kandist Haapsalu poole. Sõiduks nö. selle masina viimsesse puhkepaika kulus terve päev ja ca 70l bensiini. Külapoodide ees olid kohalikud mehhanisaatorid pöördes, kui mööda \"lendasin\" ja kiirusel ca 70km/h peab sellel autol ikka tugevalt rooli hoidma. Ostja maksis 10 tuh eeki ja õlled. Riputan siia varsti pildid ka üles.
Tegelikult tahan öelda, et Zil-157 on igapäevasõiduks ikka totaalne vaev ja kabiinis on pidev vingumürgituse oht! Aga mõnel pühapäeval ujuma - miks mitte!
Lugupidamisega
Sm. Tasku
Gaz-21, Gaz-24, Gaz-51
Tegelikult tahan öelda, et Zil-157 on igapäevasõiduks ikka totaalne vaev ja kabiinis on pidev vingumürgituse oht! Aga mõnel pühapäeval ujuma - miks mitte!
Lugupidamisega
Sm. Tasku
Gaz-21, Gaz-24, Gaz-51