27-03-2004, 23:15 PM
Tänase päevaga sai üks mure murtud- nimelt karpa korras ja masin taaskord LIIIIGUUUUUUBBBBB.
Hommikul sai ühe vanakooli karpaspetsiga asja uuritud ja lammutatud. Vana tegi ise mitu uut tihendit ja kontrollis kõik üle. panime asja peale ja hakkasime regullima. Kõik muu sai kenasti korda, aga teist lõõri avanema ei saanud. Selgus, et teise lõõri avamise membraan on läbi ja vaakumit ei hoia. Kuna olen seda membraani varem otsinud, tean et odavalt seda mitte ei saa.
Natuke nuputamist ja lahendus käes- mechanic secondary, ehk mehaaniliselt avanev teine lõõr. Tegime ühe klambri ja installeerisime selle lõõride avamise mehhanismi külge. Voilaa,asi töötab väga hästi.Nüüd on nii, et umbes 2500-3000 pöörde juures haagib see esimese lõõri avamismehhanismi küljes olev klamber teise lõõri sama mehhanismi külge ja avab ka selle. Ühesõnaga- vahet pole, kas vaakum on olemas või mitte- 3000 pööret, \"lauaga selga\" ja minek.
valts@kohe hea on sõita.
Hommikul sai ühe vanakooli karpaspetsiga asja uuritud ja lammutatud. Vana tegi ise mitu uut tihendit ja kontrollis kõik üle. panime asja peale ja hakkasime regullima. Kõik muu sai kenasti korda, aga teist lõõri avanema ei saanud. Selgus, et teise lõõri avamise membraan on läbi ja vaakumit ei hoia. Kuna olen seda membraani varem otsinud, tean et odavalt seda mitte ei saa.
Natuke nuputamist ja lahendus käes- mechanic secondary, ehk mehaaniliselt avanev teine lõõr. Tegime ühe klambri ja installeerisime selle lõõride avamise mehhanismi külge. Voilaa,asi töötab väga hästi.Nüüd on nii, et umbes 2500-3000 pöörde juures haagib see esimese lõõri avamismehhanismi küljes olev klamber teise lõõri sama mehhanismi külge ja avab ka selle. Ühesõnaga- vahet pole, kas vaakum on olemas või mitte- 3000 pööret, \"lauaga selga\" ja minek.

valts@kohe hea on sõita.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
