21-04-2016, 11:00 AM
(18-04-2016, 21:02 PM)Basilio Kirjutas:(18-04-2016, 17:26 PM)Reinhold Kirjutas: kõigepealt muidugi paaki puhumise nipp on abiks.Jajaa, see masin armastab blowjob'i!
Üks asi veel - originaalis on MB-1 bensuvoolik paagi juurest taha toodud tagantvaates vasakult. No vähemalt minu omal oli nii. Seal ta siis tilbendab rihmade-rihmarataste ja sumpa vahel. Minul hõõrus rihmaseib vooliku peaaegu läbi enne kui märkasin, kuum leegitoru ja sumpa kõrval ootamas... Lausa ime, et keegi pole seda õnnetusehunnikut maha põletanud. Siis veel silindrilt tulev kuum õhk, mis samuti vasakule puhutakse. Selline kuum naabrus võib tulekahju tekitamise asemel ka bensiini voolikus keema ajada. Palju pole vajagi, üks aurumull ja niigi kehv bensiini pealejooksmine katkeb. See võib ka põhjus olla miks töötades välja sureb. Küllap oli konstrueerimisel tegemist üliandeka inseneriga, kes autol ratast ei oska vahetada, aga muidu on ikka kõigist targem ja osavam, nagu siin ühes teises teemas selgeks tehti.![]()
Mina tõin enda põkal vooliku paremalt, kaarega "kopsiku" alt et käivitamisel segama ei hakkaks. Väljanägemine natuke imelik jäi, aga kui olin õhumullid välja saanud, siis jäi stabiilselt tööle. Rohkem pole vaja käppida olnud.
Nojah, ma tegin selle vooliku nii lühikeseks kui võimalik, rihmarattasse ei käi aga vastu kuuma silindrit nühib küll veidike. Olen ka vaadanud, et sedamoodi võib aparaat millalgi olla päris "paugu pill"

