28-04-2016, 23:16 PM
Huvitav oleks jälle kuulda targemate inimeste arvamust ja ka õpetussõnad kingsepale on teretulnud
. Hakkan nüüd lõpuks Martale taha panema- jõuvõtuvõlli täpsemalt
. Meeldetuletuseks, et selle jõu saan ma gaz 53 väljavõttest, kust tuleb välja kiilusoonega võll, ja selle jaoks on mul ka kiilusoone ja stoppermutriga kardaan koos ristiga olemas. Oma mõte oli nüüd selline, et sealt edasi panen ma moskvitsh 401-e käigukasti ja sealt kardaani, mis mul on ka originaal olemas. jõuvõtuvõlli vedama. Küsimus nüüd aga selles, et kas vana mosse käimar on ka piisavalt tugev? Kõige raskem asi, mida tal ehk keerutada tuleks, on mingi tagasilla baasil tehtud mullafrees- no see traditsiooniline
. Mullafreesi suhtes puudub mul ka igasugune teadmine selle kohta, et kui kiiresti frees pöörlema peab - näiteks mitu pööret ta ühe meetri liikumise kohta peaks tegema.... - või kuidas üldse.....? Ka jvv-i nuutidest ei tea ma midagi, kas neil on mingi standart?
. Hakkan nüüd lõpuks Martale taha panema- jõuvõtuvõlli täpsemalt
. Meeldetuletuseks, et selle jõu saan ma gaz 53 väljavõttest, kust tuleb välja kiilusoonega võll, ja selle jaoks on mul ka kiilusoone ja stoppermutriga kardaan koos ristiga olemas. Oma mõte oli nüüd selline, et sealt edasi panen ma moskvitsh 401-e käigukasti ja sealt kardaani, mis mul on ka originaal olemas. jõuvõtuvõlli vedama. Küsimus nüüd aga selles, et kas vana mosse käimar on ka piisavalt tugev? Kõige raskem asi, mida tal ehk keerutada tuleks, on mingi tagasilla baasil tehtud mullafrees- no see traditsiooniline
. Mullafreesi suhtes puudub mul ka igasugune teadmine selle kohta, et kui kiiresti frees pöörlema peab - näiteks mitu pööret ta ühe meetri liikumise kohta peaks tegema.... - või kuidas üldse.....? Ka jvv-i nuutidest ei tea ma midagi, kas neil on mingi standart?
