03-05-2016, 17:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2016, 17:29 PM ja muutjaks oli maitus.)
(03-05-2016, 12:35 PM)v6sa Kirjutas:(03-05-2016, 05:02 AM)maisalup Kirjutas: ...
jätad pöörded nii nagu on ja teed agregaadi nii, et 1000 pöördega on selle oma pöörded täpselt nii nagu vaja...
Ma olen sama meelt - säti oma tehnika ilma selle käigukastikolakata paika ja elu on ilus.
Iga valmistaja on JSV siseorganid just sääraseks disaininud, mihukeseks parajasti tarvidust nägi.
Ahzooo.... - kes mosse käigukasti tahab? ... Või siis konsiilium arvab, et otse käib küll. Eks see teeb esialgu elu ehitamise arvelt lihtsamaks küll, aga ma ei tea mis hiljem saab. Kuidas tundub, et kas on OK, kui mullafrees 3.78 pööret sekundis teeb ? Ja kuidas hakkab käituma kardaani tugilaager kui seal natuke suurem nurk tekib kui originaalis on? Ma mõtlen mingi sõiduauto kardaani peale- zigull või mosse vast siis.. Kui kellelgi selline töökorras kardaan Pärnu või Tartukandis koos tugilaagriga täies tükis pakkuda oleks, siis võin selle vastu pakkuda näiteks sedasama 401-e käigukasti ja mingi uuema mosse uut sumbutajat, mis oli mõeldud Martale, aga... piisab ka T 16 -ne omast, mis õnnestus ka uuena saada. Gaz 66-e lühikese kardaani ja 53-e pika kardaani võin ka vastu anda .