04-05-2016, 18:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2016, 18:46 PM ja muutjaks oli maitus.)
Olen nõus, et trossidega on võrdset pidurdustugevust keerulisem saavutada, aga trossi pikkust saab üsna edukalt reguleerida lihtsalt mingi poldiga, mida tross läbistab, pikkusega. Eks see arutelu siin ongi lihtsalt teoreetiline... vaevalt et keegi hakkaks nende trossidega autol jändama
. Tahaks tuua aga veel ka näite motikate kohta, kuis pidurdatakse trossiga lausa käega, mille puhul kasutatakse kordades vähem jõudu kui jalaga prassides. Loomuliult ei anna tsikli massi ka auto omaga võrrelda, aga mingi M-iline on ka parasjagu raske ja ratta loha saamiseks ei pea sugugi pidurit täie jõuga pigistama. Eks oleneb ka sellest, et kui efektiivne see trossidega süsteem ehitatud on. Aga vot pidurivõimendit on mul raske ette kujutada kui on trossid
. Kõik mida ma tegelikult väita tanan, on see, et ka trossidega on võimalik, kuigi see oleks ajas tagasiminek ja mõttetu


