05-05-2016, 20:22 PM
(05-05-2016, 19:40 PM)Dexter Kirjutas:(05-05-2016, 18:52 PM)maisalup Kirjutas: ralliautosid on siin väga kohatu võrdluseks tuua, neil on pikema käiguga peapidurisilindri kolb ja suurema mahuga töösilinder mis muudavad jõudude vahekorda lisaks sissefreesitud soontega pidurikettad mis küll kulutavad klotse rohkem kuid annavad ka tugevamat pidurdus jõudu...Lisaks paigaldatakse neile suuremaid kettaid ja suurema kontaktpinnaga klotse kui tava autol.... Lihtsalt sportautodel on tähtis et seal igast lisapudinaid oleks vähem mis võtavad mootori ruumi vähemaks
Mitte igalühel ei ole puuritud ja soontega kettad. Nentigem, et R2 fiestal on täitsa tavaline tänavasõidu focus c-max peasilinder ning tagumised suppordid (muid paigaldada ei tohi).Ülekanne pedaalilt silindrile on kah originaal fiesta tänavasõidu oma. Ainult esimesed on vähe asisemad - 4 kolbi kettale.
Seega pole siin midagi nii palju tänava omast muudetud nagu sinul kirjutatud. E- klassi ärme siia nüüd too, see on teine maailm.
Kui muudetud kasvõi üks detail on tegemist mitte originaaliga ja siis võiks lubada juba 10 muudatust.
Üks kolb ajab ka asja ära kui see on samasuur kui kettas !