05-05-2016, 21:40 PM
(05-05-2016, 20:00 PM)Dexter Kirjutas:(05-05-2016, 18:20 PM)maisalup Kirjutas: eelsüüte ehk hõõg küünaldest oli jutt ja mootor ei ole nagu tavaline wolksvaagen vaid ford (PSA group)kus hõõgküünlad asuvad tulemüüri ja mootori vahel...
Olen kohanud kahte juhust kus mainitet mootoril oli tuntav jõukadu kui kõik küünlad läbi olid - mootorituli oli muidugi kustu.
Ja sellel mootoril on pikad ning peeniksed küünlad seega soovitan olla ettevaatlik.
Ega mõlksvagengi targem pole - kes paneb hõõgküünlad klapikambrikaane alla.
Tsitaat:Kuhu see tahm elektri juhib?Küünla elektroodilt miinus poolusele - kõik liikuri plekkdetailid.
Kaks päeva tagasi oli mul remondis Volvo V50 sarnase õlipõletajaga. Küünalde korrasolekut saab testida lihtsalt ja suht usaldusväärsel meetodil. Mõõda aku pinge ära tavalise multimeetriga ja siis miinus ots eelsüüte küünalde pistiku iga küünla vastavasse pini. Võid üritada ka otse küünla otsa ühendada aga sinna ligipääs pea võimatu niisama. Pluss jääb aku külge. Küünal mille pinge erineb oluliselt akult pinget mõõtes, on suure tõenäosusega vigane. Minu puhul mõõtmine näitas kolme vigast küünalt ja hiljem loomtest kinnitas seda. Kolme vigase eelsüüte küünlage see pada enam isegi praeguste ilmadega ei käivitunud. Omanik lõpetas tänu sellele ka starteri piinad. Kui kõik küünlad vahetatud, läks masin poolest pöördest tööle. Küünalde vahetamine kuskil paar tundi, päris palju kola tuleb eemaldada, et nendeni viisakalt jõuda. Läbi perse hambaravi ei ole mõtet proovida, sest kui katki keerad vale nurga tõttu, siis nutad mitu päeva.