06-05-2016, 20:15 PM
Minu pärast võivad need nonamed kauem kesta, aga kõva segu tähendab tavaliselt järeleandmisi mingis muus aspektis, olgu selleks siis pidurdusvõime või stabiilsus. Ja kui mul on võimalik panustada kriisiolukorras näiteks meetreid lühemale pidurdusteekonnale tänu kallimale, aga väiksema elueaga rehvile, siis ma ka teen seda.
GTÜ viimase rehvitesti pressiteatest kokkuvõte:
Westlake rehv Sport SA-37 vajas märjal teel seisma jäämiseks 66,9 meetrini küündivat pidurdusteekonda. Continental sai hakkam 49,1 meetriga. Hetkel, kui Continentaliga auto juba seisis, oli Westlake auto kiiruseks veel ca 50 km/h.
Millises autos sooviksid hädapidurduse ajal istuda?
Aga kokkuvõttes: eks igaüks valib rehvi selle järgi, mida ta tähtsamaks peab.
A.
GTÜ viimase rehvitesti pressiteatest kokkuvõte:
Westlake rehv Sport SA-37 vajas märjal teel seisma jäämiseks 66,9 meetrini küündivat pidurdusteekonda. Continental sai hakkam 49,1 meetriga. Hetkel, kui Continentaliga auto juba seisis, oli Westlake auto kiiruseks veel ca 50 km/h.
Millises autos sooviksid hädapidurduse ajal istuda?
Aga kokkuvõttes: eks igaüks valib rehvi selle järgi, mida ta tähtsamaks peab.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!