07-05-2016, 20:24 PM
Suuremad ringid tehtud ja mõistetud, et mootor tuleb maha ja tükkideks võtta, kuna õlikulu on jõhker. Lekkisid mõlemad silindrid, klapikambrikaaned, lisaks veel esirind lõhki jne. Esirinna prao tekitaja ilmselt olnud väntvõll, näha on ka, et sidurimajandus on vastu kasti korpust käinud. Keegi ehk oskab selle pikilõtku teema kohta kosta? Erilist lõtku ise ei tuvastanud..
Ka käigukast ootas vahetust, kuna peal oleval puudus 2. käik
![[Pilt: 010996953960b5f.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/010996953960b5f.jpg)
Vanad tihendid üritasin enamvähem ühestükis kätte saada, et neid hiljem sabloonina kasutada
![[Pilt: 0109969541e5775.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/0109969541e5775.jpg)
Nii suuremad, kui väiksemad tükid läbisid põhjaliku pesu
![[Pilt: 0109969545aa99d.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/0109969545aa99d.jpg)
![[Pilt: 01099695511d456.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/01099695511d456.jpg)
Must- vs puhasmootor
Ka käigukast ootas vahetust, kuna peal oleval puudus 2. käik

![[Pilt: 010996953960b5f.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/010996953960b5f.jpg)
Vanad tihendid üritasin enamvähem ühestükis kätte saada, et neid hiljem sabloonina kasutada

![[Pilt: 0109969541e5775.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/0109969541e5775.jpg)
Nii suuremad, kui väiksemad tükid läbisid põhjaliku pesu
![[Pilt: 0109969545aa99d.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/0109969545aa99d.jpg)
![[Pilt: 01099695511d456.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/01099695511d456.jpg)
Must- vs puhasmootor
![[Pilt: 01099695710a0d8.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/439/01099695710a0d8.jpg)