10-05-2016, 11:38 AM
(10-05-2016, 11:22 AM)kolentin Kirjutas: No väga pro mu meelest näeb välja, korralik töö.
Kas tänu teisele kabiinile on vaiksem ka seest või pole selle koha pealt erilist vahet?
Armatuuri alt on osaliselt lahti tulenevalt T-40omapärast, st mul oli täiesti komplektne JUMZ armatuuri katteplekk, aga seda ei õnnestunud sinna täiesmahus panna, kui oleks saanud, siis oleks kindlasti veel vaiksem saanud. JUMZi armatuur on teatavasti vildi ja pigimatiga seestpoolt vooderdatud, see võtab päris tugevalt müra vähemaks.. Mura on vaiksem kui enne, aga võiks siiski veel vaiksem olla.
(10-05-2016, 11:25 AM)v6sa Kirjutas:(10-05-2016, 10:33 AM)saarrand Kirjutas: ...
Hetkel on täielikust õnnest puudu veel esimese kojamehe vars (sobib ükskõik milline vene päritolu traktori vars, ka GAZ auto vars sobib). Vaja on just seda otsa, mis läheb mootori otsa,ülejäänu leiutan ise. Lisaks huvitun T-40 kapotil olevast korralikust logost, minu oma on üsna õnnetus seisus.
Tubli töö ja eeskujulik kajastus.Nii hoida!
Siinkohal vast kogenumad parandavad, aga kas mitte kõigil nõukapäritolu liikuritel ole pisikese avaga luuavarred? Vähemalt mosse luuakonts istus hübriidrussi ajamivõllile küll kenasti...
Soovitus oma kogemusest: kõige paremini hoiab luuda "konksotsaga" vars, mida pruugib vist pool autotööstust, sh. Ford ja Opel.
Kas tööriistakast on kiireemaldatav? Kui ei, siis kaalu selle nihutamist sedapalju ettepoole, et pääseksid pagumist filtrit vahetama ilma liigselt muterdamata.
Novot, sedasama kontsa oleksi mulle hädasti tarvis, aga krt ei leia kuskilt.. Just täpselt seda konksotsa tahan ka ise panna, Russile ka selline tehtud

Tööriistakast on kahe poldiga eemaldatav. Loodetavasti iga päev filtri juurde asja pole

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170