10-05-2016, 15:55 PM
Oh neid postimehe vahendatud jutukesi briti teadlaste töövõitudest 
Põhimõtteliselt taandub jutt sellele, et üks kilogrammi elektriautot saastab rohkem kui kilogramm tavalist diiselpanni. Unustatakse aga pisiasi, et enamusel päris elektriautodes on kasutusel rekuperatsioon. Vaevalt, et rehv seetõttu rohkem kulub, kui klotsiga pidurdamisel, pigem vastupidi.
Järgmisena soovitaks härrastel teadlastel ära tõestada, et elektritõstukid on siseruumides tarvitamisel palju mürgisemad kui vanad head rohelised diiselkahvlid.
P.S. Juba ammu olen soovinud targemate käest küsida, et kuhu kaob maanteedelt tuhandeid tonne rehvipuru, mis sõitmisel eraldub. Hästi ei usu ka, et kõik õnnestub sisse hingata, kui eelmises uurimuses tõemeeli väideti. Kui rehvi ja automüügi statistikat vaadata, siis peaksid teed meenutama Kuu pinnast, aga ei ole seda moodigi. Kust neid puruhunnikuid otsida?

Põhimõtteliselt taandub jutt sellele, et üks kilogrammi elektriautot saastab rohkem kui kilogramm tavalist diiselpanni. Unustatakse aga pisiasi, et enamusel päris elektriautodes on kasutusel rekuperatsioon. Vaevalt, et rehv seetõttu rohkem kulub, kui klotsiga pidurdamisel, pigem vastupidi.
Järgmisena soovitaks härrastel teadlastel ära tõestada, et elektritõstukid on siseruumides tarvitamisel palju mürgisemad kui vanad head rohelised diiselkahvlid.
P.S. Juba ammu olen soovinud targemate käest küsida, et kuhu kaob maanteedelt tuhandeid tonne rehvipuru, mis sõitmisel eraldub. Hästi ei usu ka, et kõik õnnestub sisse hingata, kui eelmises uurimuses tõemeeli väideti. Kui rehvi ja automüügi statistikat vaadata, siis peaksid teed meenutama Kuu pinnast, aga ei ole seda moodigi. Kust neid puruhunnikuid otsida?