29-03-2004, 15:36 PM
Mina olen uunikumide kette määrinud LITOLi ja nigrooli segus keetmise teel. Sellele on eelnenud põhjalik pesemine petrooli/bensiini sees, mis on eemaldanud kõik vanad määrded koos sellesse sadestunud mustuseosakestega (sh abrasiivosakestega). Vajadusel on pesemisele järgnenud või see on asendunud rooste mehaanilise eemaldamisega (nt aastakümneid väljas vedelenud ja kinniroostetanud isendite korral).
Ainult et peale keti keetmist kulub paras hunnik ajalehti/kaltsu, et liigne mödi maha nühkida ja see on üsna ropp ja määriv töö.
Keetmisel tasub ainult jälgida, et õli üle ei keeks - käepärast tuleb hoida vahendid poti pliidilt äratõmbamiseks ja elektripliidi võrgust lahtiühendamise võimalus.
Ainult et peale keti keetmist kulub paras hunnik ajalehti/kaltsu, et liigne mödi maha nühkida ja see on üsna ropp ja määriv töö.
Keetmisel tasub ainult jälgida, et õli üle ei keeks - käepärast tuleb hoida vahendid poti pliidilt äratõmbamiseks ja elektripliidi võrgust lahtiühendamise võimalus.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18