10-05-2016, 21:54 PM
(10-05-2016, 20:54 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: .... Ja järsku kellegil ka muljeid jagada....et kas sellega üldse midagi teha saab...
Miks selline küsimus, muidugi saab. Suuremates ettevõtetes määrite sellise pritsiga. Kes neid masinaid tavalise pritsiga surkida jõuaks.
Meil autobaasis oli kohe eraldi brigaad (TH-1) selle jaoks. Õhtul, sõidust tulles, jätsid auto sinna värava taha. Hommikuks olid kõik määritud ja autod rivi peale viidud. Kui vigane nippel ei tahtnud sisse võtta, siis pandi kalts vahele ja lasti läbi selle. Lisaboonusena said autojuhid oma käsipritsid ka täis lasta. Käsipritsi õhutusnipli koha peale sai pandud määrdenippel ja polnud enam vaja olnud peoga tavotti pritsi toppida.
"Sõda" sai ka vahel tehtud. Prits tulistab oma 15m.
Kui jalgratta keskjooks kuivaks jäi ja kett vajas määrimist, siis kasutati ka T-1 meeskonna abi. Sadulapoldi otsast lasti pritsiga mootoriõli senikaua, kuni raam täis sai. Koju jõudes oli kett kenasti puhas ja määritud.