11-05-2016, 13:40 PM
Tänud kõigile vihjete eest, neid on laekunud ka muude kanalite kaudu.
Selle projekti puhul on originaalsus siiski väga oluline: kogu töö käib põhimõttel "must number on nõrkadele..."
ja seetõttu ei saa ka peitu jäävate mutrite juures omaloominguga tegeleda.
Siiamaani olen väheseid vajaminevaid mutrikarpe ja mutreid ükshaaval valmis nokitsenud, seekord lihtsalt mõtlesin asja veidi põhjalikumalt uurida
Tundub, et mutrid vist leiab valmiskujul aga erinevas mõõdus karbikesi tuleb endal teha. Ei sobi ka Esseni messil nähtud lahendus kus müüakse nö toorikut, et mutrit koos karbiga mille sisse saab ise sobivad mõõdus ava tekitada. Siis jäävad ju kõik karbikesed samade mõõtudega...![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Aga asi see karpide tegemine nüüd ära ei ole....
Selle projekti puhul on originaalsus siiski väga oluline: kogu töö käib põhimõttel "must number on nõrkadele..."
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Siiamaani olen väheseid vajaminevaid mutrikarpe ja mutreid ükshaaval valmis nokitsenud, seekord lihtsalt mõtlesin asja veidi põhjalikumalt uurida
Tundub, et mutrid vist leiab valmiskujul aga erinevas mõõdus karbikesi tuleb endal teha. Ei sobi ka Esseni messil nähtud lahendus kus müüakse nö toorikut, et mutrit koos karbiga mille sisse saab ise sobivad mõõdus ava tekitada. Siis jäävad ju kõik karbikesed samade mõõtudega...
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
Aga asi see karpide tegemine nüüd ära ei ole....
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon