29-03-2004, 16:52 PM
Ühinen Piiburi arvamusega 100% (keeruline teadus = hulga erinevate seadenurkade korraga paikaajamine ning sealt lähtuvalt täpse geomeetriaga uute detailide valmistamine).
Kui aga ratta koopast väljasaamise all mõeldakse lihtsalt auto kõrgemaks tõstmist, siis võib kasu olla pikemast vedrust või vahetükist vedru ja vedrupadja vahel. Aga... ka seal tuleb arvestada, et palju pikemaks (kõrgemaks) ei või asja tõsta - ikka needsamad nurgad lähevad paigast ära.
See kõik kehtib 2140-l esisilla kohta. (Täis)tagasillaga on asi lihtsam - seadenurki seal pole ja lihtsalt sild peab sõidusuunaga risti all olema. 2140-l on tagasild pealegi veel lehtvedrudel ja kõrgemaks aitab tõsta teise profiiliga vedrupakkide valmistamine/komplekteerimine või kere küljes olevate vedrukinnituste asendamine. Tuleb ainult jälgida, et vedrukiigel oleks vetrumise jaoks ruumi liikuda
Kui aga ratta koopast väljasaamise all mõeldakse lihtsalt auto kõrgemaks tõstmist, siis võib kasu olla pikemast vedrust või vahetükist vedru ja vedrupadja vahel. Aga... ka seal tuleb arvestada, et palju pikemaks (kõrgemaks) ei või asja tõsta - ikka needsamad nurgad lähevad paigast ära.
See kõik kehtib 2140-l esisilla kohta. (Täis)tagasillaga on asi lihtsam - seadenurki seal pole ja lihtsalt sild peab sõidusuunaga risti all olema. 2140-l on tagasild pealegi veel lehtvedrudel ja kõrgemaks aitab tõsta teise profiiliga vedrupakkide valmistamine/komplekteerimine või kere küljes olevate vedrukinnituste asendamine. Tuleb ainult jälgida, et vedrukiigel oleks vetrumise jaoks ruumi liikuda

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18