12-05-2016, 23:43 PM
(12-05-2016, 17:17 PM)maisalup Kirjutas: Aga kui panna hürdoliin jadamisi, ühest pumbast väljuv õlikogus surutakse läbi teise mootori ja siis alles tagasi paaki. Samas Tecnoma taimekaitse prits, 4 ratast ise mootoritega veavad ja võimalus diff lukku kasutada rasketes oludes, töötas ilusti pehmel turba pinnasel...
Ühe mootori õli ei saa lasta läbi teise mootori.
Sel juhul jääb liini esimene mootor topeltrõhu alla ja seda ei pruugi ta üle elada.
Samuti oletades, et meil on töörõhk 400 bar ja ahelas on kaks mootorit ning mõlemad veavad siseneb esimesse mootorisse 400 bar, kuid kuna tagasivoolul on teine mootor takistuseks on rõhu langus esimeses mootoris 200 bar ja teise mootorisse jõuab seega samuti 200 bar.
Järelikult on mootorite arendatav vääne poole väiksem ja aparaat ei sõida raske veoga.
Parem plaan oleks panna kaks mootorit paralleelselt tööle ühendades pumbast tulevale torule kolmiku ja sealt kumbagi mootorisse.
Sel juhul toimib skeem ka diferentsiaalina, võimaldades kasutada erineva töömahuga mootoreid eri sildadel.
See ei võimaldaks küll kõigil ratastel pöörelda sama kiirusega, kuid kombainile on ka see suureks abiks kui tagasild kasvõi natukenegi veab.
Negatiivse poolena langeb sõidukiirus teise mootori õlitarbe võrra ja seega on kaval tagasilla mootorile kraanid vahele panna.
Sel juhul kui tagasillavedu vaja pole saab kraanid kinni keerata ja kõik õli läheb esisilla mootorisse.