21-05-2016, 18:06 PM
(21-05-2016, 13:47 PM)v6sa Kirjutas:(21-05-2016, 12:23 PM)unimüts Kirjutas: ...
Kuid ega neil originaal kopsikutel ka midagi viga pole. Jämefilter on ju ainult settepott ja peenfilter tuleb asendada tänapäeva rekka filtriga ja elu jälle lill. Samas need universaalsed potsikud lihtsalt kiirelt paigaldatavad, samas rikuvad kuidagi välimuse ära.
Räme naer saalis
Õhumured saska ja põksinäksi mootoritel kaovad imeväel, kui tehases paigaldet filtrilaadsed tooted asendada millegi asjalikumaga.
Aga see on muidugi õige, et korras pump on peedist oluliselt asjalikum
Naljanumber on hoopis see, et iga mats tahab iga aasta mitu korda neid kütusetorusid lahti võtta. torude poldid keeratakse ikka 3m pikkuse kangiga jõuga kinni ja vaskseibid võetakse ikka kivikõvalt kasutusele.
Ma maru laisk inimene - ausalt ka - kui teen siis tahaks aastateks mure unustada. Filtripotid olen enda masinatel korra mootori küljest lahti kakkunud, käia peal väljalaske avad uuesti sirgeks käianud ja vaskseibid enne kasutamist ahjust läbi lasknud. (vask seibe saab vaid korra kasutada ja sellest tuleb aru saada) Toru otsad/ vooliku otsad olen freesi vahelt läbi lasknud, et nad igalt poolt mõõdus oleksid ja tihedad. Filtriks ka kasutanud tänapäeva filtreid.
Ma saan aru, et paljudel on kokkuhoid surmtõsine tegevus. Mul närvid korras ja haiglast tahaks eemale hoida.
Loomulikult saan aru, et palju lihtsam on võtta mõni tänapäeva korralikum filter ja see paigaldada. Kui juba see kopsik mingi 25-30euri maksab siis tuleb loota ka et kestab. Kuid 90% inimestele tähendab see, et nad peavad 2 filtri tõttu loobuma KAHEKÜMNNEST bockist ja seda luksust ei saa lubada.
Seetõttu näeb neid odavaid euro kaheseid pisikesi punnvõrri filtreid kõikjale topituna ka.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.