29-05-2016, 12:55 PM
(29-05-2016, 12:38 PM)v6sa Kirjutas:(29-05-2016, 12:27 PM)Meistrimees Kirjutas: Selline kühvel ei lähe kohe kuidagi ise tagasi kinni. Kui kasutada ülemise tõmmitsa asemel silindrit, siis on asi vähe lihtsam. Peale lukust päästmist kallutab liiva maha. Peale seda tuleb sõita edasi, et kühvel hakkaks minema horisontaalsesse asendisse. Muidu ta lihtsalt ripub ja ei saa aisasid alla lasta(negatiivne kühvlinurk) Lukustamiseks tuleb silindrit lükata, et aistega surudes läheks lukku. See tähendab seda, et kühvel peab lukustamiseks toetuma esiservaga maapinnale. Kui kasutada üleval lihtsalt tõmmitsat, siis on jama majas. Kui tõmmits on nii pikk, et kühvli esiserv toetub maapinnale, siis kühvel tahab tungida tagurdades maasse ja peab kühvlit täites mängima hüdroga. Tõmmitsat lühemaks keerates peab aga igaks lukustamiseks otsima mõne kõrgema koha või mätta ja toetama esiserva sellele, et lukustada. Lisaks tahab kleepuvam materjal koguneda raami ja kühvli vahele ja siis ei lukustu üldse.
Vaatasin lähemalt ja tõepoolest, nad on oma toodet modifitseerinud ja kallutuspunkt on toodud aistele lähemale. Ju on kulusid optimeeritud...
Misaegne kopp isand Meistrimehel pruukida on? Kuidas on kestnud? Mihandse traktori taga?
Kui kallutustelg viia tühja kopa raskuskeskmest veidi tahapoole, siis kukub ise kinni. Samas tuleb arvestada ka sellega, et kallutamiseks peaks koormatud kopa raskuskese olema kallutusteljest tagapool, et kopp üldse ilma välise nõuandmiseta kallutama suvatseks hakata.
Täpselt selline 1,7 meetrine ongi. Kasutan erinevate vene taktorite taga. Soetatud sai hoopis vene kunnile ette, kuna originaali ei olnud kohe võtta. Materjali ja keevituse kohta pole miskit halba öelda. Selle ise lukustumisega on keeruline. Kui kühvlis on materjal ebaühtlaselt, siis peaks kinnitus olema traktoripool ja ei kuku ise kinni. Kui kinnitus on tagapool, siis ei pruugi jälle tühjeneda. Ei aita ilmselt ka tagastusvedru, sest kühvlitäied pole sama raskusega ja ei pruugi vedrut piisavalt venitada

