05-06-2016, 09:56 AM
Kaviteerimine oli ka minu esimene mõte, millepeale sõela puhtaks pesin. Olgugi, et seal suuremat sodi näha ei olnud. Nüüd on sõel vahetatud aga mitte muhvigi ei muutunud. Jõudu on pedaalile vajutades alguses rohkem. Kui pedaali põhja lööd siis mäest üles ei lähe. Tasapisi meelitades ületab päris järske tõuse. Kuidagi hakkab tunduma, et viga võiks olla äkki hoopis pumba lülituses. Kogu elu reguleeritakse pumba tootlikusega, õli ühte või teistpidi liigutades. Pumba kolbide all plaat, mida siis vastavalt pedaali asendile kallutatakse. Plaat, tegelikuses tugilaager istub koos korpusega kahe saale peal, kus teda siis pedaaliga ühele või teisele poole kallutatakse. Mootori võimsus on konstantne elik mootori tugilaager on fikseeritud asendis ja pöörleb vastavalt sellele, kustpoolt ja kuipalju õlikest peale antakse. Kui kasti laiali olen loopinud, pole sellele osale erilist tähelepanu pööranud kuna otse silmakargavat viga pole märgata olnud.
Õli kreem peaks säilima päris pikalt. Lahti olen võtnud maks 30 min peale kasutamist ja kreemi pole täheldanud.
Praegu on teiste asjdega kiire taga ja kuna hädapärast risu ikkagi liigub siis korjan praegu häid ideid, milliseid siis kui aega rohkem ka rakendada saaks.
Igaljuhul on mõistus momendil elunditega triiki ja kõik vihjed teretulnud.
Õli kreem peaks säilima päris pikalt. Lahti olen võtnud maks 30 min peale kasutamist ja kreemi pole täheldanud.
Praegu on teiste asjdega kiire taga ja kuna hädapärast risu ikkagi liigub siis korjan praegu häid ideid, milliseid siis kui aega rohkem ka rakendada saaks.
Igaljuhul on mõistus momendil elunditega triiki ja kõik vihjed teretulnud.
Ära vägista, võta suurm haamer!