27-06-2016, 18:26 PM
(23-06-2016, 07:11 AM)v6sa Kirjutas: Suruda suudab silinder palju, aga tolle kopalise esislla kaal on ju olematu. Ma ei usu, et seal tonnigi peal on, kui sahk üleval. Sahk maas, pole sedagi.
See, mis Sa kirjutad, pole mulle üllatuseks ega uudiseks. Mina mõtlen palju kaugemale selles, kuidas kõikvõimalikult saaks traktorit edasi arendada

Vaba käega ei oska, aga Exceli abiga saan hakkama. Pildil traktori esiosa: Paak, paagi/saha raam, silinder ja sahk. Loodan, et see on arusaadav, nagu ka see, et minu traktor on punane

(Vähemalt minu) JuMZi sahk on üsna vedel ja küljed liiguvad palju üles-alla. Mõnikord hüppab saha nurk üle takistuse (mätta), mida tahaks maha sõita, teinekord tahtes vaid väiksemaid mättakesi/mutihunnikuid siluda, läheb nurk maasse, sahk paindub ja võtab kaasa nii suure mätta, et see nullib kogu eelneva töö tee või platsi silumisel. Kas tuleb tuttav ette?


Praktikas oleks aga vaja teada orienteeruvat silindi surumisjõudu, et leida õige tugevusega kett ja ka ketipinguti, et saaks reguleerida ka täpsemalt kui lüli pikkuse kaupa. Päris "overkill" ketti ei tahaks ju ka panna, nii et igaks juhuks. Seega ootan pakkumisi silindri jõu kohta ja arvamusi sellisest ideest.
Tänan selle viite eest Türi-Alliku kohta. Kodust vanemate juurde liikudes on vaja teha vaid väike ring ning saan läbi astuda küll, kui vaja. Aga kindlasti mitte koos traktoriga. Kas kütusepumba saab kätte, kui võtta lahti selle külge kinnituvad torud ja siis kinnitub see mõne poldiga ette, tunnilugeja poolsele küljele?
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.