03-07-2016, 13:52 PM
(01-07-2016, 00:13 AM)motamees Kirjutas: ...Kõikse lõpuks aga jäi leidmata kontrolllambi koht, mis näitab piduri peasilindri lõppu minemist. Juhtmed on, andur on, aktiveerin, kusagil pole märgutuld...Kas kellegil on selle kohta ideid?
See probleem leidis lahenduse. Ikkagi olid juhtmed mädanenud. Asja üle juureldes järeldasin, et eelnev juht on pikalt sõitnud mingi veakoodiga. Nii tuleb kontrolllabi juhet (ühine kompuutri veateatega)mööda vool ka sellesse kontuuri. Voolu all olev juhe aga oksüdeerub lihtsalt. Aktiveerimata vaskjuhe võib seista ka niiskuse käes, ilma halbade tagajärgedeta. Sellepärast alguses juhet ei kahtlustanud. Juhtmerüüse avades leidsingi lõpuks jämedama koha. Juhe ise oli veel koos, aga seest katkenud.
Kas kellegil võiks olla aimu, mis lüliti on PEREKLUTSATEL DLJA UPRAVLENIA (lüliti juhtimise jaoks)?
Armatuuri all on "lahinguvalmis" kõik lülitite pistikud. Kasutusel on neist vähesed. Üks pistik on lühistatud kahe klemmi osas juukseklambriga. Selle lüliti juhtmed on saanud lühises kannatada. Hakkasin uurima, mis lüliti see võiks olla. Peilisin välja lisakaugtule lüliti ja esimeste udulampide lüliti. Kasutuses on testlüliti ja tagumiste udulampide lüliti. Manuaali järgi jäi siis sõelale eelpoolnimetatud juhtimise lüliti. Tahaks nüüd asja sisust aru saada, siis oskan midagi ka sellega ette võtta.