05-07-2016, 09:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2016, 09:13 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(04-07-2016, 18:46 PM)maisalup Kirjutas: ... Aga eks kõik on tänapäeval täpselt välja arvestatud.
See on õige märkus - et kestaks mõned aastad/viiekohalise töötunnimäära ja mitte enam.

Eks mõnes ettevõttes kipuvad muu hulgas korstnad maha murduma. Nendes samades, kus kõigi masinate raamid ise katki lähevad ja kus ka mujal probleemideta töötanud rehvid ise kandiliseks kuluvad.

Nüüdisaegse mootoriga pajal on korsten vaid väike osa kogu sellest tehnikast, mis väljalaskeklapi järele on ehitatud, et jääkarud ära ei sulaks. See mudru on kenasti jõuülekande/raami küljes kinni ja kabiiniga kaasa õõtsub vaid nähtamatuks töödeldud gaasid ülakorrusele suunav torujupp. Mille kinnitus sõltub kabiinivedrustuse olemasolust ja tüübist. Mõni tootja paneb suka torude vahele ja kinnitab viimase korstnajupi läbi leevendite A-piilarile, mõni jälle ehitab kogu väljalaske kabiinist eraldi seisma. See viimane tundub olema töökindlam, kuigi algselt kallim lahendus. Ning paraku läheb madalst uksest sisse sõita üritades täpselt samamoodi katki, nagu kabiingi.