11-07-2016, 15:24 PM
(10-07-2016, 23:50 PM)hannest Kirjutas: Sel masinal ju käigukast aeglane, ülekanded vinguvad, pöörderaadius kehva......Fortschritt RS09 GT 122'l võiks olla ikka originaal ja soovitatavalt V2 mootor, siis on vähemalt peale uhke nime ka hääle poolest klassika.
Vaidlen nüüd natukene vastu.
Käigukast aeglane - Käigukast on küll aeglasem, kui värskematel Vene masinatel ja mis sealtpoolt veel tuli ja oi-oi kui aeglane veel, kui aeglusti ka veel sisse lülitada, samas neljanda käigu ja kiirendiga liigub küll.

Ülekanded vinguvad - selle vastu ei saa, teevad tõesti omajagu häält. Mõned kasutavad vedelamat õli käigukastis, et väidetavalt õlitab paremini kõrgemal asuvaid hammasrattaid ja olevat ka natukene vaiksem.
Pöörderaadius kehva - see oli tegelikult punkt, mis üldse kirjutama ajendas. Kui teiste masinatega pean õue peal nikerdama, et ümber pöörata, siis RS09'ga lihtsalt teen sama platsi peal ringe. Tagantjärgi mõeldes... keegi on vist pöörde piirajad esisilla juurest eest ära painutanud. Igatahes pöörderaadius tõmbab alati suunurgad kõrvuni, kui kusagil ringi keeramiseks läheb ja pöörderaadius meenub.

Teemaalgatajale, et kui mõne teise mootori peale välja lähed, siis tasub arvestada eelmainit mootori pööretega. Kui panna näiteks põka mootor peale, jäävad pöörded aeglaseks ning ka kõik toimetused/liikumised, mida mootori pöörded mõjutavad.
Raamatu ja laagrite kohapealt, et kui mul meeles püsib, siis mul peaks RS09 detailide kataloog olemas olema, aga enne ülejärgmist nädalavahetust sellele pilku peale visata ei saa. Vajadusel saan sealt edaspidi mõne lehe sisse skanneerida.
Aga projekti kallal - jõudu!
