14-07-2016, 15:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2016, 09:24 AM ja muutjaks oli stihl.)
(13-07-2016, 21:06 PM)Killer666 Kirjutas: Lasin veidi jahtuda ja umbes 40-50 kraadi juures on õlirõhk normaalne. Tühikäigul keskel ja 1500 juures põhjas. Uurisin peale sõitu ka õli ennast ja tundus kole vedel kuumalt. Võibolla on mingit täissünti pandud ja aitaks äkki miski paksema õli panek?
Taas sinu poolt kummaline väljaütlemine.
Sest päriselus on mineraal külmalt paks, aga kuumalt vedel nagu kusi.
Täissünt on külmalt pisut vedelam, aga kuumalt pea samasugune, s.o. paks) Sest kallis õli oma omadusi ei muuda nii palju, kui odavamad õlid, see point neil ongi.
(seda ikka tead, miks tsiklitel vahepeal vesijahutus täitsa ära kadus - sest õlid läksid jube heaks)
Imelik, et 2016a on olemas keegi, kes ei tea seda.
Ära nüüd jälle seda isiklikult võta; pigem pane pliidile kaks kilukarpi 10W-60 täissündi (ntx. Castrol Edge) ja 10W-40 mineraaliga ning kasta pärast pooletunnist kuumutamist kummalegi kruvikas sisse ja vaata, kumb kiiremalt maha tilgub. Siis ehk läevad silmad lõpuks lahti.
See "esmapilgul paks" mineraal soriseb nagu vesi maha, täissünt aga mitte...
.........
Selge see, et sul on tegu kulunud mootori ja kulunud pumbaga. Ära lase end sellest heidutada - pool maailma sõidab sellistega ringi. Kui raha pisut on, pane sinna see 10W-60 täissünt sisse ja vaata, mis saab.
Kuumalt enam alla 2bari ei kipugi näitama, kui andur korras. Esmapilgul uskumatu, eksole....
Stihl@teinud seda ka 3xrohkemkulunudmootoritegakuiseesinufrontera2,3
P.S. sihuksel pole õnneks veel mingeid DPF-ffe ega muud eurojura külges, saab vabalt erinevate suvaliste õlidega katsetada, vahet pole mis see väävlisisaldus neis on.
Tänapäevastel traktoritel nad keerasid selle teema sujuvalt pe..se - kasuta ainult oma ettenähtud 5W-30-et ja ära mölise kui mootor vanaks saab. Ja osta uus. Kui "valet" õli kasutad - trahv 1500 - 2000€. (tahmafiltri hind)
Sellel veel nii hull asi ei ole. Sel vist andis isegi veel EGR-i kinni panna, ei saanud ta kottigi aru ja tõmme ja kütusekulu paranes märgatavalt.
See on veel vana ja hea mootor.
Reaalse õlirõhu võiks ka ära proovida mõõta - vblla andur on väsinud.
Kui pole käepärast töökoda võtta, kes seda suudaks kommiraha eest ära teha, võib ka tavalise rehvimanomeetri 0- 6bar korraks külge aretada.
Kestma ta ei jää, aga korraks mingi pildi annab.