24-07-2016, 12:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2016, 14:27 PM ja muutjaks oli stihl.)
Ok, sain oma vastuse. Neid raame jäädaksegi sisse välja tassima, sest neist on raske, kui mitte öelda võimatu midagi originaalset teha.
Kui seal muud küljes ei ole.
Miks ma üldse küsisin? Sest enam-vähem vähem teades, kui palju maksab auto juures kroomi taastamine (keskmisest paremas korras kroomosadega 1938a Mersu juures on kroomi taastamise hind kokku umbes 12000€, koos silumiinosade hõbetamiste jne lisadega), siis mõtlesingi, et kuidas on võimalik üht roostes velot samamoodi korda teha.
Ok, auto puhul tasub see ehk veel ära, aga velo puhul?
Pedaalid, veljed, sadulapostid, rummud, hammakad, esipiduri osad, pool esikahvlist jne jne - see läheb ju teenust ostes maksma raudselt 1000+€ ja kas sellel on mõtet, et 2000€ maksvaid jalgrattaid toota...?
Muidugi, valdo, tundub, et on sellega ka üsna mitmel korral hakkama saanud. (aga ta vist pole "normaalne" mees ka, heas mõttes, muidugi)
Ja ilmselgelt, enamuse eeltööst (mis on nikeldamise puhul 95% hinnast) - teeb ise.
P.S. Rattamehed, miks te nikli asemel kroomi ei kasuta? Ma saan aru, et nikkel oli originaalis, aga nii hästi kui kroom ta ikkagi ei kesta ju - sellest ka need 30ndate läbiroostega nikkelosad. Tulemus oleks ju välimuselt ja maksumuselt sama, lihtsalt kroom kestab paremini. Lihtsalt meie lapsed küsivad kunagi, et miks taastatud ratas uuesti roostekirme all on ja siis oleks ju tobe vastata, et sellepärast, et originaalis "nii oli"
Kui seal muud küljes ei ole.
Miks ma üldse küsisin? Sest enam-vähem vähem teades, kui palju maksab auto juures kroomi taastamine (keskmisest paremas korras kroomosadega 1938a Mersu juures on kroomi taastamise hind kokku umbes 12000€, koos silumiinosade hõbetamiste jne lisadega), siis mõtlesingi, et kuidas on võimalik üht roostes velot samamoodi korda teha.
Ok, auto puhul tasub see ehk veel ära, aga velo puhul?
Pedaalid, veljed, sadulapostid, rummud, hammakad, esipiduri osad, pool esikahvlist jne jne - see läheb ju teenust ostes maksma raudselt 1000+€ ja kas sellel on mõtet, et 2000€ maksvaid jalgrattaid toota...?
Muidugi, valdo, tundub, et on sellega ka üsna mitmel korral hakkama saanud. (aga ta vist pole "normaalne" mees ka, heas mõttes, muidugi)
Ja ilmselgelt, enamuse eeltööst (mis on nikeldamise puhul 95% hinnast) - teeb ise.
P.S. Rattamehed, miks te nikli asemel kroomi ei kasuta? Ma saan aru, et nikkel oli originaalis, aga nii hästi kui kroom ta ikkagi ei kesta ju - sellest ka need 30ndate läbiroostega nikkelosad. Tulemus oleks ju välimuselt ja maksumuselt sama, lihtsalt kroom kestab paremini. Lihtsalt meie lapsed küsivad kunagi, et miks taastatud ratas uuesti roostekirme all on ja siis oleks ju tobe vastata, et sellepärast, et originaalis "nii oli"