03-08-2016, 13:10 PM
(24-07-2016, 22:08 PM)valdo Kirjutas: 1930. aastatel oli Eestis 3-6 suuremat jalgrattatööstust ning kümneid väikeseid. Kui "suured" tegid palju detaile ise, siis väikesed kas panid rattaid imporditud detailidest kokku või tehti siis vaid osa töid ise (nt joodeti valmisdetailidest raame kokku jms).
Mis seis siis tänapäeval on?
Saar, kes tegi vähemalt 10000 ratast - tema raame tassitakse täna pööningule ja tagasi.
Classic, kes ka väidetavalt on Eesti tegija (http://www.ohtuleht.ee/589823/eesti-valj...ga-ja-ilma), kas tema raame tassitakse ka 100 aasta pärast sisse ja välja...? Miks nad kohapeal raame ei keevita? Kas me ei oska või meil on keevitaja tunnihind liiga suur?
Mis värk selle Viks`iga on? (paarsada ratast vist teinud tänaseks)
Ampler? Kuidas tema end Eesti ratta ajalukku kirjutab...?
Mida täna osta ja säilitada, et see ka 100 aasta pärast ka midagi väärt oleks...?
Või ainult elame "vanasti oli rohi rohelisem" plaanis?

Sellised küsimused tekivad, kui teie raamide tassimise lugusid lugeda.
Sry.