14-08-2016, 17:11 PM
(10-08-2016, 17:09 PM)Basilio Kirjutas:(10-08-2016, 12:24 PM)Wiki432 Kirjutas: Lisaks madal laadimispinge. Vägisi kisub mõte sinnapoole, et kont ja miskit veel kasutavad sama massi, kondi mähise sisselülitamisega on kehvapoolne massühendus oma võimalused elektronid keresse saata ammendanud ja pumba kiiruse anduri oma kaob kuhugi mürasse. Laadimise anomaaliad võiks ka samuti seal peituda - üheksa dioodiga generaator ei kasuta pardapinget reguleerimiseks, omaarust reguleerib 14+ natuke, aga üldisesse elektivõrku see kõik ei jõua, kuna mass on kehv.Taoliste mõteteni jõudsin juba ka ise, aga üks puudus sellel teoorial siiski on - miks külmast peast kõik toimib ja pinge vajub ära pikkamööda ja sujuvalt? Praegu lammutan ja vaatan mis ma leian.
Variant on ka et pingeregulaator "mõõdab" temperatuuri, mida soojem seda väiksem pinge. Väidetavalt, nood klassikalised Boschi 14V pingeregulaatorid annavad 13,5v tuuri, kuna temp osa ei toimi enam 20 aastat hilljem õieti. Uuematel riistapuudel juhendab aju ka pingeregulaatoris midagi.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.