14-08-2016, 20:38 PM
No ei ole hullu, otsing aitas ning tänapäeva kaubanduses on amordiõli täitsa olemas alates 5W...15W-ni Aga hea arutelu ikkagi.
Täna sai siis peamiselt elektri kallal nokitsetud - klassika - puhasta klemmid, kontaktid, võta korraks juhtmed lahti ja puhasta oksiidist, vaheta pirn ning voila.
Nüüd kõik funktsioonid töötavad, ainult signaali andes tuled tuhmuvad.
Mingi ussike ronis mootorisse - kohati poolest vändast ja teine kord jällegi rapsi ennast segaseks.
Pigem tuleb kiigata seda generaatori süsteemi ja süüte poolt.
Sidur ka libiseb... ehk on sidurivõll liiga pingul...
Tänasest siis suurem hoog maas ja hakkab nende masinate korrastamine kaootlisemaks jääma - puhkus läbi
Täna sai siis peamiselt elektri kallal nokitsetud - klassika - puhasta klemmid, kontaktid, võta korraks juhtmed lahti ja puhasta oksiidist, vaheta pirn ning voila.
Nüüd kõik funktsioonid töötavad, ainult signaali andes tuled tuhmuvad.
Mingi ussike ronis mootorisse - kohati poolest vändast ja teine kord jällegi rapsi ennast segaseks.
Pigem tuleb kiigata seda generaatori süsteemi ja süüte poolt.
Sidur ka libiseb... ehk on sidurivõll liiga pingul...
Tänasest siis suurem hoog maas ja hakkab nende masinate korrastamine kaootlisemaks jääma - puhkus läbi

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913