15-08-2016, 23:25 PM
(15-08-2016, 23:17 PM)klaave Kirjutas: Olen ka kunagi H2O-ga proovinud, kuid (Zil-157) erilist tulemust ei andnud. See nõgi mis õlirõngad kinni mätsib allub ainult pikemale leotusele, või vahetusele. Vee vastu räägib ka see, et surverõngad võtavad laksu omale, ja õlirõngani vist eriti midagi ei jõua. Samas oli mõnda aega tagasi golfi rõngaste vahetus ja sai proovitud huvi pärast vanu õlirõngaid leotada. Puhas diisel ei suutnud nädalaga midagi paremaks teha, terasharjaga aidates sai natuke paremaks, kuid prügikasti kaup oli niikuinii. Parem on juba vältida olukorda kus rõngad kinni tõmbab. Praegustel (uutel masinatel)on õlivahetus välbad nii pikaks venitatud et see tahm peabki hakkama kurja tegema. Samuti on hea aegajalt mootoril "lõõrid puhtaks köhida" nagu öeldakse
Tsitaat tekstist: Samuti on hea aegajalt mootoril "lõõrid puhtaks köhida" nagu öeldakse
![[Pilt: biggrin.gif]](http://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Vastus: Mootor peabki kogu aeg "laulma", et pärast köhida ei tuleks. viga on lausa tehase poolt sisse kirjutatud. Kui armatuuril süttivad numbrid, millise käiguga peab sõitma. Naised on ju väga kohusetundlikud ja sõidavad madalate pööretega, nagu displei näitab. Sama probla oli juba nõukaajal ziguliidega, et õlitus ei jõudnud klapi nookuriteni.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA