20-08-2016, 20:43 PM
Bussi tagaotsas vaevalt. Lengerdamine oleks alanud õige pisut suuremal kiirusel.
Käru tiislil oleks paar kotti tsementi ilmselt teinud imet ja sohver oleks oma koormaga õnnelikult koju jõudnud.
Aga kui sohvril mõistust ei ole ja ei suuda aru saada koorma paiknemisest ja sellega kaasnevast, siis lõpebki teekond nii, kuis viitel näha on.
Olen sarnaseid koormaid ise vedanud. 5 ja 6 meetrist saematerjali. Üheteljeline läheb lappama juba 40-50 km/h peal, kaheteljeline 60-80 peal.
Palju sõltub konkreetsest kärust, selle vedrustusest, koormast ja kiirusest eelkõige.
Käru tiislil oleks paar kotti tsementi ilmselt teinud imet ja sohver oleks oma koormaga õnnelikult koju jõudnud.
Aga kui sohvril mõistust ei ole ja ei suuda aru saada koorma paiknemisest ja sellega kaasnevast, siis lõpebki teekond nii, kuis viitel näha on.
Olen sarnaseid koormaid ise vedanud. 5 ja 6 meetrist saematerjali. Üheteljeline läheb lappama juba 40-50 km/h peal, kaheteljeline 60-80 peal.
Palju sõltub konkreetsest kärust, selle vedrustusest, koormast ja kiirusest eelkõige.