23-08-2016, 10:30 AM
(23-08-2016, 10:13 AM)mlsluik Kirjutas: Kui Sul auto kohapeal keema läheb ja laiali laguneb siis on ilmselgelt tegu liikluseks mittesobiliku sõidukiga. See et Sina oma auto eripärasid tead et tähenda seda et teised peaksid ka teadma mis asendis Sul käigud sees on ja millises mitte...
Eelnevalt polnud 15 minutilise kohapeal tiksumise peale auto siiski keema läinud, seda siis ka vabas õhus, mitte kinnises ruumis. Jahutussüsteem oli plaanis nagunii uuesti üle käia, selle koha pealt ma pretensioone ei esitagi. Tehniline rike, fine. Ilmselt ei hakka ma ka tulevikus värskelt pakendist võetud radikakorgile survetesti tegema, kuigi võib-olla peaks.
Küll aga näitab spetsialisti ebapädevust see, et kui ta näeb, et käiguosuti on mööda ning tunnetab nõkse, ei tohiks olla automaatkasti neutraalasendi leidmine meeletult ületamatu probleem või siis vähemalt oleks mõistlik omanikult küsida. Lisaks näitab minu arust ametniku ebapädevust see, kui ta soovib hakata kanali kohal sõiduki müra mõõtma ning isegi ei tea reaalselt tehnonõuetega ette nähtud mõõtemetoodikast mitte tuhkagi. Ja vähemalt aeg-ajalt pilk armatuurile visata, ei tohiks ka meeletult keeruline toiming olla.
Probleem oli pigem selles, et oleks reaalselt nutva ning oma viimased sendid auto alla matnud tütarlapsest autoomaniku ees vabandatudki ning öeldud, et tegijal juhtub ja pakutud kohe alguses välja mingisugunegi mõistlik lahendus tehnoosakonnaga ähvardamise asemel.